هفته نوزدهم از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حساسترین بازی هفته هشتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم میزان خراسان در ورامین به مصاف  تیم متین این شهر می‌رود.

ورامینی‌ها که درهفته گذشته با غلبه بر گنبدیها صدر جدول را به خود اختصاص دادند در هفته جاری در صورت شکست مقابل حریف جایگاهشان را از دست می‌دهند.

میزانی‌ها هم که هفته‌هاست جایگاه سومی جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند دراین هفته داده‌اند در صورت کسب سه امتیاز کامل بازی احتمال صعودشان به جایگاه دومی جدول زیاد است.

**جدال جنوبی‌ها در بندر عباس

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس در هفته هشتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر میزبان تیم شهرداری زاهدان است.

زاهدانی‌ها که در نخستین تجربه حضورشان در سطح لیگ برتر روزگار خوشی در مسابقات دنبال نمی‌کنند هم اکنون با 16 امتیاز مکان یازدهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند امید آنها برای صعود به جایگاه بالاتر بسیار کمتر از دیگر رقباست اما همچنان کادر فنی و بازیکنان زاهدان مدعی شکست بندر عباسی‌ها در خانه هستند.

شاگردان ناصر شهنازی که هفته گذشته در مقابل پیکانی‌ها در خانه والیبال یک بازی خوب و فنی ارائه کردند ولی سهم آنها فقط کسب یک امتیاز شد در این هفته برای عقب نماندن از کورس مدعیان به دنبال برد خانگی خواهند بود.

**قعر نشینان جوان میزبان تبریزی‌ها

تیم والیبال سایپا در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر درکرج میزبان تیم شهرداری تبریز است.

شاگردان" فرهاد نفر زاده" این هفته در شرایطی میزبان تبریزی‌ها هستند که در دیدار هفته قبل مقابل شهرداری ارومیه نتیجه قابل قبولی را به دست آوردند اما جایگاهشان با 11 امتیاز همچنان در قعر جدول رده‌بندی دست نخورده مانده است.

** مدعیان آملی در گنبد

تیم والیبال کاله آمل که دردور برگشت مسابقات لیگ برتر چهره‌ای دیگر و متفاوت را از خود مقابل حریفانش به نمایش گذاشت این هفته درگنبد به مصاف تیم بازرگانی جواهری گنبد می‌رود.

دیدار نمایندگان والیبال گنبد و آمل را می‌توان از بازیهای حساس و سنگین هفته هشتم از دور برگشت نامید هم شاگردان "بهروز عطایی" وهم شاگردان" بای محمد اوجی" به دنبال کسب سه امتیاز کامل بازی و ارتقا جایگاهشان در جدول رده‌بندی هستند، آملی‌ها امیدوارند که با کسب امتیاز خوب از این دیدار جایگاهشان را تا مکان دومی جدول رده‌بندی ارتقا دهند.

**پایتخت نشینان و مصاف با ارومی‌ها

تیم والیبال نوین کشاورز در این هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در خانه والیبال به مصاف تیم شهرداری ارومیه می‌رود.

ارومی‌ها هم اکنون با 21 امتیاز جایگاه دهی جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

آنها برای ماندن در جرگه مدعیان به صعود به مرحله پلی‌اف محکوم هستند که در بازیهای باقی مانده تا پایان دور برگشت لیگ نتایج و امتیازات قابل قبولی را به دست آورند.

شاگردان" مسعود آرمات" هم که با 21 امتیاز در مکان ؟؟؟جدول رده‌بندی ایستاده‌اند برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر و صعود به پلی‌اف باید مقابل حریف نشان نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

** جدول رده‌بندی لیگ برتر؛

جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته هفتم از دور برگشت به شرح زیر است؛

1-       متین ورامین 40 امتیاز

2-       باریج اسانس کاشان 40 امتیاز

3-       میزان خراسان 34 امتیاز

4-       کاله مازندران 34 امتیاز

5-       پیکان تهران 32 امتیاز

6-       شهرداری تبریز 27 امتیاز

7-      جواهری گنبد 32 امتیاز

8-      آلومینیوم المهدی بندر عباس 22 امتیاز

9-      نوین کشاورز 21 امتیاز

10-    شهرداری ارومیه 21 امتیاز

11-    شهرداری زاهدان 16 امتیاز

12-    سایپا البرز 11 امتیاز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار