وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مقرر شده تا درباره موضوع فیلترینگ "وی‌چت" بحث شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مراسم ترحیم خواهر مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و معاون کل سرپرست نهاد رياست جمهوري که عصر امروز (شنبه) در مسجد نور تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره مبالغ مازاد دریافت‌شده توسط مخابرات از مشترکان گفت: پولی که مخابرات از مشترکان اضافه بر سازمان گرفته بود به آنان بازخواهد گشت.

وی در ادامه درباره نقش وزارت ارتباطات در کمیته فیلترینگ تصریح کرد: دولت دراین شورا 6 عضو دارد و در جلسه‌ای که با حضور سایر وزرا داشتیم مقرر شد که سیاست‌های دولت بیشتر در این شورا اعمال شود.

واعظی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره سرعت اینترنت اظهار داشت: سرعت اینترنت کُند نشده اما پهنای باند را اضافه کرده‌ایم و شرکت‌هایی که باید به مردم اینترنت بدهند هم‌اکنون تلاش دارند تا مشتری‌هایشان را افزایش دهند البته ما سیاست یک به هشت را در پیش گرفته‌ایم که به هیچ عنوان یک خط را به بیشتر از 8 مشتری ندهند.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال دیگری درباره فیلترینگ شبکه اجتماعی "وی‌چت" خاطرنشان کرد: در این زمینه قرار شده تا دوباره بحث و رایزنی شود البته هنوز معلوم نیست که "وی‌چت" رفع فیلتر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دولت ، شورا ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار