تیم رسانه برتر اصفهان موفق شد در آغاز نیم فصل دوم این رقابت ها و در مجموع سه اسلحه نیز صدر جدول رده بندی را از آن خود نگه دارد.

به گزارشگروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نیم فصل دوم چهارمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری بانوان روز جمعه آغاز شد. در هفته نخست این رقابت ها، تیم های شرکت کننده در هر سه اسلحه اپه، فلوره و سابر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بر این اساس و در پایان رقابت های اسلحه اپه تیم رسانه برتر اصفهان با پنج بازی بدون باخت و 15 امتیاز در رده اول قرار گرفت. تیم دانشگاه آزاد با مجموع چهار برد از پنج بازی و 13 امتیاز دوم شد. ضمن اینکه رده سوم هم به تیم هیات همدان اختصاص پیدا کرد که از پنج بازی خود تنها یک برد کسب کرده و 7 امتیاز در اختیار دارد.

تیم رسانه برتر اصفهان در جدول رده بندی رقابت های اسلحه فلوره نیز صدرنشین شد. این تیم در این بخش، از هشت بازی بدون باخت خود 24 امتیاز به دست آورده است. تیم دانشگاه آزاد که از 7 بازی صاحب 5 برد و 17 امتیاز شده در رده دوم قرار گرفت و شهرداری ارومیه هم با همین شرایط به عنوان سوم دست یافت.

در پایان دیدارهای هفته سوم مسابقات اسلحه سابر اما تیم دانشگاه آزاد صدرنشین شد. این تیم در رقابت های این اسلحه تاکنون صاحب 9 بازی بدون باخت و 27 امتیاز شده است. تیم رسانه برتر اصفهان که هفت بازی از 9 دیدار خود با پیروزی تمام کرده و 23 امتیاز به دست آورده دوم شد. عنوان سوم هم به تیم طراوت گیلان اختصاص یافت که همچون رسانه برتر صاحب 7 برد و 23 امتیاز شده است.

بر این اساس در پایان دیدارهای هفته نخست از نیم فصل دوم مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری بانوان و در مجموع سه اسلحه، تیم رسانه برتر اصفهان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم که قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرده بود در رده بندی سه اسلحه با 20 برد از 22 بازی صاحب 62 امتیاز شده است.

همچنین تیم دانشگاه آزاد که 18 بازی از 21 دیدار خود را با پیروزی تمام کرده و در مجموع 57 امتیاز به دست آورده در رده دوم ایستاد. ضمن اینکه تیم هیات همدان با 7 برد از 21 بازی و مجموع 35 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

هفته چهارم و پایانی چهارمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری بانوان 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار