وقتی پای خلاقیت به میان آید، هیچ حد و مرزی برای آفرینش ایده‌های تازه وجود ندارد. ساکنان یک خانه‌ی سالمندان در آلمان در قالب ستا‌ره‌‌های بزرگ هالیوود فرو رفتند تا ثابت کنند که حتی سن و سال هم نمی‌تواند جلودار خلاقیت شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،


این جیمز باندی که می‌بینید، شون کانری نیست؛ هر چند از نظر سن و سال به او نزدیک است. مردی که در این عکس در پیکر جیمز باند فرو رفته، ویلهلم بویتینگ ۸۹ ساله است.


مری پاپینز مهربان با کیف و چتر بزرگش برای نگهداری از بچه‌های آقای بنکس از آسمان به زمین فرود آمد، این فیلم موزیکال با بازی جولی اندروز در نقش مری پاپینز به یکی از مشهورترین فیلم‌های موزیکال کودکان در تاریخ سینما بدل شد. ارنا شنک ۷۸ ساله در نقش مری پاپینز و با کمک فوتوشاپ بر فراز لندن به پرواز درآمده است.


سیلوستر استالونه در سال ۱۹۷۶ با بازی در نقش راکی بالبوا، مشت‌زنی که از فقر و گمنامی به ثروت و شهرت می‌رسد، ره صد ساله را یک شبه پیمود. اروین فن در هایدن ۸۰ ساله در این عکس فیگور راکی، هر بار بعد از پیروزی‌هایش، را گرفته است.


 اشمیت (۷۷ ساله، راست) و ویشنوسکی (۷۶ ساله) دو تن از ساکنان خانه‌ی سالمندان هستند که عکسشان در تقویم جای گرفته است. آنها نقش جیک و الوود بلوز را در فیلم "برادران بلوز" محصول ۱۹۸۰ بازسازی کرده‌اند. لباس‌هایی که سالمندان برای درست کردن این تقویم به تن داشته‌اند، اغلب کرایه‌ای بود.



 والتر لوزر ۹۸ ساله به همراه کورت نوی‌هاوس ۹۰ ساله صحنه‌ای از فیلم "ایزی رایدر" محصول ۱۹۶۹ به کارگردانی دنیس هاپر را بازسازی کرده‌اند. آنها در نقش بیلی (با بازی دنیس هاپر) و وایات (با بازی پیتر فوندا) فرو رفته‌اند. این دو مرد سالخورده پس از پایان عکاسی قصد پیاده شدن از روی این موتورها را نداشتند و اصرار داشتند که اندکی موتور برانند.


وقتی فیلم "غول" با بازی الیزابت تیلور و جیمز دین در سال ۱۹۵۶ به روی پرده سینما آمد، یوانا تراخن‌برگ (۸۱ ساله) و هورست کریشارت (۷۸ ساله) همسن و سال هنرپیشه‌های اصلی فیلم بودند. در این عکس آنها یکی از معروف‌ترین صحنه‌های فیلم "غول" را بازسازی کرده‌اند.

انتهاي پيام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار