مسؤول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان از برگزاری 11 مجلس انس با قرآن در قالب کرسی تلاوت و جشن گلواژه ها و شکوفه های قرآنی تا پایان ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

سید عبدالرضا تولیت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: هفت مورد از این 11 برنامه محفل قرآنی و کرسی تلاوت و چهار مورد آن جشن گلواژه ها و شکوفه های قرآنی در سطح شهرستان کاشان است.

وی افزود:محافل قرآنی و کرسی های تلاوت در مسجد کوی مفتح شهر کاشان ،امامزاده سراج الدین در شهر برزک ،مسجد جامع شهر جوشقان قالی،مسجد امیرالمومنین(ع) شهر نیاسر، مجسد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک 22 بهمن شهر کاشان و مسجد المهدی(عج) شهر مشکات بعد از نماز مغرب و عشا به ترتیب در روزهای 14، 17، 18، 19، 20 و 21 بهمن برگزار می شود.

به گفته وی، برگزاری چهار جشن گلواژه ها و شکوفه های قرآنی نیز هر روز از ساعت 9 و نیم تا 11 و نیم صبح با هماهنگی دارالقرآن اداره آموزش و پرورش کاشان در سطح مدارس این همراه با اجرای قاریان و حافظان کودک و نوجوان در دبستان دخترانه قریشی، دبیرستان پسرانه خاوری،دبستان صلاحی و دبیرستان دخترانه ابن سینا به ترتیب از روزهای 14، 15، 16و 19بهمن برگزار می شود.

مسؤول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان برگزاری محافل و مجالس قرآنی به همت کارگروهمساجد، هیئات مذهبی و قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کاشان را در راستای اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت قرآن برای تمام اقشار دانست و گفت: برنامه‌ریزی دستگاه‌های قرآنی برای تبلور هم‌افزایی ،وحدت جمعی و تعامل این دستگاه‌ها به صورت فراسازمانی در اجرای برنامه های قرآنی از دیگر اهداف کارگروه است.

تولیت، توجه به امور قرآنی در همه زمان ها و مناسبت ها بویژه در ایام الله دهه فجر به عنوان یک تکلیف دینی و رسالت فرهنگی را از اهداف این کارگروه دانست و گفت: توسعه معارف قرآنی، برگزاری شور قرآنی در بین مردم و برگزاری پرشور برنامه‌های دهه فجر با محوریت قرآن در ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برنامه های کارگروه مساجد، هیئات مذهبی قرآن ستاد دهه فجر در کاشان است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اصفهان ، محفل ، انس ، با ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.