فرماندار بم گفت: 12 کیلومتر از جاده بم ـ کرمان به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،حسین زین‌الصالحین در مورد آخرین وضعیت جاده بم - کرمان اظهار داشت: تاکنون 140 کیلومتر از این جاده آسفالت و بیش از 47 میلیارد تومان هزینه شده و 33 میلیارد تومان معوقات پروژه است، همچنین حدود 12 کیلومتر تا مرحله پایانی انجام و به زودی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه بیش از 12 میلیارد تومان مورد نیاز است که امیدوارم با عنایت مسئولان استانی و کشوری اعتبار مورد نیز اختصاص یابد.

زین‌الصالحین همچنین در مورد گازرسانی به بم گفت: بخش عظیمی از خط انتقال و 54 کیلومتر از شبکه داخلی انجام شده و از ابتدای سال جاری مبلغ 7 میلیارد تومان از بدهی پروژه پرداخت و عملیات اجرای خط انتقال در حال انجام است.

فرماندار بم تصریح کرد: در قالب طرح مسکن مهر تعداد 551 واحد به شهرستان اختصاص یافته که تعداد 231 واحد در حال ساخت است و با توجه به پیگیری‌های داشتیم تا پایان سال جاری واگذاری این واحدها انجام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در مورد تهیه مواد غذایی و میوه شب عید انجام شده و سعی داریم از پرتقال شهرستان بم که سالانه حدود 18 هزار تن تولید می‌شود خریداری و در ایام نوروز توزیع شود.

زین‌الصالحین خاطرنشان کرد: بازار بم وضعیت خوبی دارد و کالاها با قیمت‌ مناسب ارائه می‌شود، البته ما نیازمند ‌همکاری هستیم و می‌طلبد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب به شماره 124 اطلاع داده شود.

وی با تقدیر از همکاری اصناف در راه‌اندازی سامانه دیجیتال گفت: بحث آموزش اصناف به صورت اتحادیه‌ای و همچنین بازدید سرزده از مغازه‌ها و نانوایی‌ها در دستور کار است.

فرماندار بم ابراز داشت: با همکاری اعضای شورای تامین، شورای ترافیک و همچنین شورای شهر و شهرداری ایستگاه مسافربری بین شهری بم ـ کرمان و بم ـ جیرفت ساماندهی شده و امیدوارم ایستگاه شهرهای شرقی به زودی ساماندهی شود.

وی از حضور چهار نفر متخصص طب اورژانس در بیمارستان پاستور بم خبر داد و گفت: در حال حاضر در همه زمینه‌ها پزشکان متخصص در شهرستان حضور دارند و افزایش تخت اورژانس و راه‌اندازی سی‌.سی.‌یو انجام شده است.

زین‌الصالحین با بیان اینکه امنیت و سلامت دو رکن اصلی جامعه هستند، گفت: امنیت اولویت مهمی دارد، زیرا امنیت رفاه اجتماعی را به دنبال دارد و در شهرستان با تعامل و همکاری اعضای شورای تامین شاهد کاهش جرائم و ‌ثبات امنیت هستیم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر بم جزو شهرستان‌های امن استان کرمان است و آمار جرائم مهم‌ به صفر رسیده است، البته مردم باید همکاری داشته باشند تا بتوانیم امنیت پایدار برقرار شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، جاده ، بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.