کارشناس فوتبال کشورمان گفت: محدود کردن ورود مربیان درجه دو و سه خارجی به کشورمان کار سختی است اما اگر تفکر موجود در فوتبال را تغییر دهیم، این کار شدنی است.

مرتضی محصص در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این تفکر که مربیان خارجی به خصوص اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها تواناتر هستند، قدیمی است. ما مربیان لایقی داریم که اگر فرصت داشته باشند خوب کار می‌کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه مربیان ایرانی از لحاظ دانش در سطح بالایی هستند، اظهار داشت: بدون شک ما مربیانی داریم که بسیار لایق و کار بلد هستند و اگر فرصت داشته باشند از مربیان خارجی عملکرد بهتری خواهند داشت.

وی در ادامه بیان داشت: ما همچنین باید جوان‌گرایی کنیم و مربیانی که سالیان سال است در فوتبال کار می‌کنند در را به روی مربیان جوان باز بگذارند، زیرا جوانان آینده‌های فوتبال ما هستند که اگر به کار گرفته نشوند، فوتبال ما پیشرفتی نخواهد کرد. اما اگر به مربیان جوان بها دهیم، آینده خوبی در فوتبال خواهیم داشت.

مرتضی محصص در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای محدود کردن ورود مربیان خارج درجه دو و سه دارید اظهار داشت: این مسئولان باشگاه‌ها هستند که باید بیدار باشند و با کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم ارتباط داشته باشند. زیرا کمیته فنی می‌تواند کمک زیادی بکند و همچنین اگر هم خواستند مربی خارجی را به فرصت بگیرند کارنامه آن‌ها را بررسی کنند تا بهترین مربیان خارجی را جذب کنند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار