نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دهه مبارک فجر یادآور اتحاد، همدلی و یکصدایی ملت غیور ایران زمین بر علیه استکبار جهانی است.

عباس صلاحیˈ در گفت و گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اراک افزود: انقلاب اسلامی ایران موج بیداری را در جهان به راه انداخته است.
وی تقویت وحدت و اتحاد را برای به نتیجه رسیدن حرکتهای اسلامی مردم منطقه ضروری دانست و عنوان کرد: وجود با برکت امام راحل و مقام معظم رهبری نیز از عوامل مهمی بود که باعث موفقیت انقلاب اسلامی و ملت ولایتمدار ایران زمین شد ولی موج بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها به دلیل نداشتن رهبری مقتدر و فرهیخته با موفقیت همراه نبود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سال 1357 حمایت و پشتیبانی های همه جانبه ملت از امام راحل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز رمز ماندگاری این انقلاب در گرو حمایت های بی دریغ از مقام معظم رهبری است که همگان باید نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، احیای مجدد نظام اسلامی و تمدن دینی در یکی از سرنوشت ساز ترین برهه های تاریخ جهان بود.
صلاحی گفت: برای به ثمر نشستن درخت انقلاب اسلامی زحمات بسیار زیادی کشیده شده و خون های بسیاری به زمین ریخته شده است بنابراین امروز تمام اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان باید با اراده و غیرت ایرانی و اسلامی با تمام وجود پشتیبان آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
صلاحی خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن معادلات دشمن را بهم می ریزد و آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می گذارد./ش ک

برچسب ها: دهه ، فجر ، همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.