فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: سه پایگاه بسیج خواهران به‌مناسبت دهه فجر در این شهرستان افتتاح شد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عادل فرهانیان اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر نیز به این مناسبت آغاز شده است.

وی افزود: در این مدت برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی و براساس زمان‌بندی برنامه‌ها در حال اجرا شدن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: امروز و در دومین روز از دهه مبارک فجر شاهد افتتاح سه پایگاه جدید مقاومت در خرمشهر هستیم.

فرهانیان تصریح‌ کرد: این پایگاه‌ها ویژه خواهران بوده و در داخل شهر و یکی از روستاهای خرمشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اضافه‌ کرد: علاوه بر این جشن پیروزی انقلاب نیز در طول ایام دهه فجر در همه پایگاه‌های بسیج شهرستان برگزار و در این مراسم از بسیجیان تجلیل خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: رقابت‌های رشته‌های مختلف ورزشی نیز در حوزه‌های بسیج  شهری و روستایی خرمشهر به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود که بازی‌های محلی و همچنین رقابت‌های فوتسال آغاز شده و دیگر رشته‌های ورزشی نیز در روزهای آتی برگزار می‌شود.

فرهانیان افزود: علاوه بر آن همایش ها و نشست‌های مختلف سیاسی نیز در طول این دهه انجام و آیین های معنوی دعای کمیل و ندبه نیز در همه پایگاه‌های بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: اهواز ، خرمشهر ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.