سرمربی تیم فوتبال هلال احمر تبریز گفت: تیم فوتسال میثاق در یک اشتباه بازیکنان ما، بازی را به تساوی کشاند و حداقل امتیاز را به خود اختصاص داد.

محسن خبیری سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: رقابت تاکتیکی و با کیفیتی را مقابل میثاق به نمایش گذاشتیم هر 2 تیم انگیزه بالایی برای کسب امتیاز بازی داشتند و همین امر بر جذابیت‌های بازی افزود. میثاق جزء تیم‌های فنی تیم‌های فنی و با برنامه لیگ است و حق حضور در جایگاه اول تا سوم جدول را دارد به همین دلیل باید با وجود 5 مهره غايب خود که شامل محرومین و مصدومین می‌شد تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه به کار می‌گرفتیم. با توجه به شناخت کافی از رقیب و همچنین توانایی هلال احمر از بازیکنان اجرای بازی با برنامه و منظم را خواستم که با تمرکز در این موارد مدیریت رقابت را در دست بگیریم نتیجه نخست طبق پیش‌بینی بازی را انجام و به پایان رساندیم اما در فاصله تا شروع نیمه دوم نقاط ضعف شهود و میثاق را به بازیکنان گوشزد کردیم که همین امر در ادامه باعث خلق موقعیت‌های زیادی شد. پس از به ثمر رساندن گل دوم طبق پیش‌بینی‌ها و شناخت کافی بر میثاق پاورپلی شاگردان خوراکچی را پیش‌بینی کردیم که همین اتفاق هم افتاد اما متاسفانه در یک اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم و با عدم استفاده از موقعیت‌ها به تساوی و دیدار رضایت دادیم.

وی افزود: باز هم همدلی، فداکاری و همبستگی بازیکنان هلال احمر رقابتی زیبا را به تصویر کشید تا در برابر یکی از مدعیان لیگ به تساوی برسیم از سوی دیگر مدیریت قضایی دستیارانم در کادر فنی زمانی که از حضور روی نیمکت محروم بودم باعث دلگرمی و مدیریت بازیکنان به همین سبب از آنها تشکر می‌کنم. این نوید را به مردم فوتسال دوست شهر تبریز می‌دهم که جعفری دروازه‌بان تیم را به عنوان پدیده‌ای معرفی کردیم تا در آینده‌ای نزدیک سنگربان موفقي را به فوتسال معرفی کنیم.

خبيری در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولین ورزش تبریز تقاضا دارم توجه و حمایت بیشتری نسبت به جوانان هلال احمر نشان دهند زیرا این تیم با پتانسیل موجود در بازیکنانش با اندکی حمایت شخصیت بالایی به خود می‌گیرد تا سرهای مقابل را کنار بزند و به هدف برسد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار