دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان نکا گفت: با شدت یافتن بارش برف، همه محورهای اصلی و فرعی کوهستانی نکا در بخش هزارجریب مسدود شد.

محمدیان در در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛افزود: هزارجریب نکا دارای سه محور اصلی استخر پشت، لایی و گلورد است که به دلیل بارش باران شدید از شب گذشته تا کنون تمام راه‌های مواصلاتی به این منطقه قطع شده است و تاکنون که ظهر روز یکشنبه را پشت سر گذاشته‌ایم همچنان مسدود است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده و تلاش همه جانبه راهداران، تلاش برای بازگشایی محورها در حال انجام است که در این رابطه مردم نیز باید با راهداران همراهی کرده و از ترددهای غیرضروری و برای تفریح و بازدید از منطقه در شرایط کنونی جلوگیری کنند.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان نکا با بیان اینکه گزارشی از قطع آب و برق در مناطق کوهستانی نکا نداریم، گفت: اطلاع‌رسانی به تمام دهیاران و شوراها انجام شده تا هرگونه نارسایی را در اسرع وقت به ستاد مدیریت بحران شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

محمدیان افزود : از روز گذشته تاکنون در برخی از نقاط کوهستانی نکا برف تا ارتفاع 30 سانتی‌متری را شاهد بودیم که با کاهش دما و سردتر شدن هوا بارش برف شدت گرفته و امکان بیشتر شدن ارتفاع برف در مناطق کوهستانی وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش دما از رانندگانی که قصد حرکت در محورهای هزارجریب را دارند تقاضا داریم با زنجیر چرخ حرکت کرده و از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

دبیر ستاد مدیریت بحران نکا گفت: با توجه به وضعیت حاد مسدود شدن راه‌ها در هزارجریب نکا، مدیریت بحران نکا در آماده‌باش کامل است.م

وی در مورد راه‌های فرعی روستاها گفت: با هماهنگی دهیاران و شوراها و براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران مقرر شد با استفاده و کمک از تراکتور در محورهای فرعی نسبت به بازگشایی این محورها اقدام فوری انجام شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: مسدود ، شهرستان ، نکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.