کارگاه آموزشی با محوریت معاونت شهرسازی و معماری ویژه ناظرین افتخاری از سوی سامانه 1888 منطقه یک در بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نظارت همگانی، به صورت یک فرایند مستمر و به معنای همراهی مستمر با سیستم تجلی می‌یابد، به عبارتی در این حالت، نظارت به معنای پایش نقطه‌ای مدنظر نیست. بلکه به صورت یک پویش مستمر با سیستم،توسعه‌ای به خود می‌گیرد و در پرتو یادگیریهای گذشته و حال، سیستم رابه سمت آینده مناسب‌تری سوق می‌دهد.

توسعه و تعمیق فرهنگ نظارت همگانی در جامعه، ارتقای سطح اعتماد، مشارکت معنادار و رضایت‌مندی عمومی، تواناسازی شهرداری جهت بهبود مستمر، بسترسازی اطلاعاتی برای ارتقای مانطباق و سازگاری محیط وسازمان شهرداری از جمله اهداف مرکز نظارت همگانی 1888 است.

سینا فرنوس مسئول سامانه1888 منطقه یک گفت: کارگاه آموزشی و جلسه پرسش و پاسخ ویژه ناظرین افتخاری با حضور نماینده معاونت شهرسازی و معماری و مدیران محلات و ناظرین افتخاری سامانه 1888 منطقه یک برگزار شد.

فرنوس هم‌چنین در خصوص ابزارهای ارتباطی با سامانه و نحوه سیر مراحل ثبت و پیگیری پیامها و مباحث عمومی مرتبط با موضوع جلسه آموزشی توضیحات لازم را ارائه داد.

فرنوس خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه بعد از پرسش و پاسخ ناظرین افتخاری در خصوص مباحث شهرسازی، کلیپی با محوریت اقدامات سامانه 1888 و شناخت بهتر ناظرین با این سامانه پخش و در نهایت به حاضرین هدایایی به رسم یادبود اهدا شد. امید است سامانه 1888 بتواند در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل نماید./
انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، ناظرین ، 1888
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار