باند باجناق‌ها متلاشی شد/ضرب و شتم یک پیرزن حین سرقت

جانشین رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: با متلاشی شدن باند حرفه‌ای سرقت‌های خیابانی در مشهد ۳۶ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ حمید رزمخواه ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از داخل خودروی پژو 206 توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هندا که هنگام سرقت منجر به ایراد ضرب و جرح به پیرزنی نیز شده بود کارآگاهان دایره عملیات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تحقیقات وسیع خود را آغاز کردند.
 
وی افزود: پیگیری‌های گسترده با انجام ردزنی‌های اطلاعاتی پلیس منجر به شناسایی سارق خیابانی و کشف محل اختفای او در خیابان رسالت مشهد شد.
 
جانشین رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی عنوان کرد: کارآگاهان پس از چندساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس متهم 24 ساله که به موادمخدر اعتیاد دارد را دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید مسروقه نیز از او کشف کردند.
 
رزمخواه خاطرنشان کرد: این متهم در بازجویی‌های اولیه باجناق خود را نیز به عنوان همدستش به پلیس معرفی کرد و پلیس متهم دیگر پرونده که جوانی 34 ساله است را نیز دستگیر کرد.
 
وی اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ارتکاب 21 فقره کیف‌قاپی و 15 فقره‌ سرقت داخل خودرو اعتراف کرده‌اند.
 
جانشین رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تاکید کرد: با توجه به کشف پراید مسروقه و اعتراف متهم 34 ساله پرونده به سرقت پراید، احتمال وقوع دیگر سرقت‌های انجام شده توسط این سارقان متصور است, بنابراین تحقیقات از دو متهم پرونده به دستور مراجع قضایی ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: باند ، متلاشی ، ضرب ، شتم ، پیرزن ، سرقت ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار