وِیزه برنام‌های سخنرانی همراه با پرسش و پاسخ از 12 تا 22 بهمن بعد از نماز ظهر و عصر به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به همت دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه امیرکبیر در مسجد این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، وِیزه برنام‌های سخنرانی همراه با پرسش و پاسخ از 12 تا 22 بهمن بعد از نماز ظهر و عصر به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به همت دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه امیرکبیر در مسجد این دانشگاه برگزار می‌شود.

برنامه این سخنرانی‌ها به شرح ذیل است:

روز شنبه 12 بهمن‌ماه "حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی" درباره "صورت و سیرت انقلاب"، یک‌شنبه 13 بهمن‌ماه "منوچهر محمدی" درباره "مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی"، دوشنبه 14 بهمنماه "سادات" درباره "رسانه، ماهواره فرصت‌ها و چالش‌ها"،سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه "حسین رویوران" درباره "جریان‌های تکفیری و بیداری اسلامی"، روز 16 بهمن‌ماه "جواد منصوری" درباره "بازخوانی حوادث دوران انقلاب"، روز شنبه 19 بهمن‌ماه "بنیانیان" درباره"نخبگان و تداوم انقلاب"، 20 بهمن‌ماه "محمد حبیبی" با موضوع"مرور برادبیات و شعر انقلاب" سخنرانی خواهند کرد.
 
لازم به ذکر است ، روز دوشنبه 22 بهمن‌ماه نیز میزگرد دانشجویان خارجی با موضوع "انقلاب اسلامی در گستره نظام بین‌الملل"بعد از نمازظهر و عصر در مسجد این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار