نایب رئیس سوم فدراسیون در امور بانوان درباره تقدیر از فرشته کریمی در مراسم آئین رونمایی از پیراهن تیم ملی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فریده شجاعی-نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان گفت: در این مراسم زمانی که از فرشته کریمی-بازیکن تیم ملی فوتسال تقدیر شد، همگان متعجب بودند که  با توجه به اینکه در تیم های آقایان بازیها و برنامه های زیادی صورت می گیرد و اگر عنوانی قرار است داده شود، بیشتر در قسمت آقایان خواهد بود. اما اینبار یک بازیکن از تیم ملی فوتسال بانوان در جمع ده بازیکن برتر دنیا قرار گرفت که این امر موجب تعجب و خوشحالی اصحاب ورزش و همچنین میهمانانی که در این مراسم شرکت کرده بودند، بود.

وی در امه بیان کرد: زمانی که از بازیکنی در قسمت بانوان تقدیر می شود؛ انگیزه درونی و اعتماد به نفس بازیکنان  بالا می رود و این موضوع بیشتر بعد معنوی دارد تا مالی. از لحاظ مالی چه در تیم های ملی و چه در باشگاهها تیم های بانوان با آقایان اصلا قابل قیاس نیستند اما همینکه به بانوان اهمیت داده می شود، جای خوشحالی است. ورزش بانوان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و امیدوار هستم با حمایتهای مسئولین فدراسیون و وزارت ورزش، این مسیر رشد ادامه دار باشد.

رئیس کمیته بانوان درباره برنامه های تیم های ملی فوتسال و فوتبال بانوان گفت: در رده های مختلف اردوهای تدارکاتی چه در بخش فوتبال و چه در بخش فوتسال مرتبا برگزار می شود و تیم ها خود را برای حضور در رقابتهای پیش رو آماده می کنند. اکنون تنها تورنمنتی که تیم ملی فوتبال زیر 14 سال به آن اعزام خواهد شد را پیش رو داریم که این تیم نیز از 17 بهمن ماه تمرینات خود را زیر نظر کادر تیم ملی آغاز می کند. در این مرحله از اردوی آماده سازی که در دو مرحله نیز برگزار می شود مریم آزمون بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می دهد اما به دلیل اینکه وی سرمربی تیم فوتبال کویت شده، از ماه آینده کتایون خسرویار و جهانچی به عنوان مربیان این تیم ، ملی پوشان را در رقابتهای زیر 14 سال منطقه جنوب و مرکز آسیا که به میزبانی سریلانکا است؛ همراهی می کنند. تیم ملی فوتبال زیر 14 سال بانوان در رقابتهای قهرمانی منطقه ای زیر 14 سال 2014 آسیا در گروه منطقه جنوبی و مرکزی آسیا با تیم های بنگلادش، بوتان، هند، نپال، سریلانکا و تاجیکستان همگروه شده است.

شجاعی در پایان گفت: ما با هدف برگزاری اردو های مداوم قصد داریم تا با پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیمها، بستر رشد و گسترش را فراهم کنیم و به جایگاه خوبی در آسیا و جهان برسیم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار