با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات زمستانی تیم برنده این فصل نیز مشخص شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، پرونده نقل و انتقالات زمستانی فصل 2014-2013 لیگ پریمیر انگلیس از اول ژانویه آغاز شد و روز جمعه همزمان با پایان یافتن این ماه بسته شد. 

دروازه‌بان‌های زیادی در جریان انتقالات ژانویه عوض و بدل شوند، کریستال پالاس، وین هنسی را از "ولوز" خرید و که و اورتون"ژنیدریچ اشتانک" را خرید. 

اما ساندرلند با آوردن اسکای استاری، که در جام حذفی مقابل کیدر مینستر اولین بازی‌اش را انجام داد، برنده این بخش بود. 

جانی هیتنگا شاید چنان نبوده که برای جام جهانی به تیم هلند دعوت شود، اما در ترکیب بهترین‌ها جای دارد، در اورتون جایگاه خوبی نداشت و به فولام رفت تا بلافاصله پس از جدایی فیلیپ سندروس در این تیم بازی کند. 

در کنار او "کورت زوما نیز مدافع 19 ساله‌ای که بسیار بازی وی را درخشان توصیف می‌کنند با 12 میلیون پوند به سنت اتین پیوست. 

دیگر بازیکنی که چلسی موفق به خرید آن شد رایان برتراند بود که از استون ویلا به این باشگاه پیوست. 

محمد صلاح بازیکن بازل سوئیس که چندی پیش به عنوان بهترین بازیکن مصر معرفی شد را نیز می‌توان از بهترین خریدهای چلسی در این فصل دانست. 

نمانجا ماتیچ نیز دیگر بازیکنی بود که مالک ثروتمند چلسی رومن آبراهیموویچ به همراه سرمربی خاصش خوزه مورینیو با مبلغ 21 میلیون پوند از بنفیکا خریداری کرد. 

پابلو آرمو از ناپولی که نمایش‌های عالی با اودنیزه داشته، انتقال قرضی هوشمندانه‌ای برای وستهام و تیم آلاردیس بود. 

در خط حمله ویلفرد زاها حضور دارد که می‌تواند سرانجام رویای خود،‌ یعنی حضور در میادین برسد. 

این بازیکن منچستریونایتد به کاردیف سیتی قرض داده شد، خوان ماتا نیز بی‌شک بهترین خرید زمستانی یونایتد بود، ماتای 25 ساله با مبلغ 37 میلیون پوند از چلسی به یونایتد رفت. 

کاستاس میتروگلوس ستاره یونانی باشگاه المپیاکوس نیز با 11 میلیون پوند به تیم فولام پیوست که این باشگاه امیدوار است که با صرف این پول بتواند از خطر سقوط نجات یابد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار