جشنواره منطقه‌ای پژواک و معرفی برترین‌های پژوهش و نوآوری در حوزه پژوهش‌های محلی در منطقه7 برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رضا نگهبان شهردار منطقه7 گفت: نمایشگاه روزنامه دیواری در تمامی مدارس این منطقه به مناسبت ایام الله دهه فجر با هدف ارتقاء دانش اجتماعی در مباحث مربوط به انقلاب اسلامی و تمرین کار گروهی برپا می‌شود.

نگهبان تصریح کرد: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است، بنابراین ما در منطقه هفت در نظر داریم این ایام را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

به گفته‌ی وی برپایی جشنواره منطقه‌ای پژواک با برنامه‌هایی از قبیل معرفی برترین‌های پژوهش و نوآوری در حوزه پژوهش‌های محلی و همچنین برگزاری 2مسابقه مقاله‌نویسی برای دانش‌آموزان مقاطع دبیرستان و راهنمایی منطقه از جمله برنامه‌های اداره مطالعات و پژوهش منطقه در این ایام فرخنده است.

شهردار منطقه7 همچنین به برنامه‌های ویژه اداره آموزشهای شهروندی منطقه7 اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی از قبیل شهر در دست بچه‌ها همراه با برگزاری اردوی نیم روزه با هدف بازدید از مجموعه‌های فرهنگی و هنری و آشنایی کودکان و نوجوانان با سازمان‌های مختلف، برپایی نمایش‌های ویژه انقلاب به منظور آموزش غیرمستقیم مباحث آموزش به کودکان و نوجوانان و برگزاری مسابقات آموزشی و فرهنگی با هدف ارتقاء دانش شهری شهروندان توسط این  اداره برگزار خواهد شد.

نگهبان با اشاره به برگزاری دوره‌های قصه‌گویی مشارکتی در خانه‌های کودک به منظور آشنایی و توانمندسازی کودکان با حقوق و تکالیف شهروندی از طریق به عهده گرفتن نقش یک شهروند خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌ها در سرای محلات با هدف توانمندسازی شهروندان در مسائل مختلف خانوادگی و اجتماعی، آموزش و کاشت نهال در مدارس سطح نواحی رادیو آوا در راستای ارتقاء سطح آگاهی شهروندی از جمله برنامه‌های اداره آموزشهای شهروندی منطقه هفت است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار