توجه به قرآن و فرهنگ قرآنی و ترویج این فرهنگ از اولویت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می شود .

 به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در بازدید از فعالیت هایمدرسه قرآنی این دانشگاه،  گفت : این مدرسه قرآنی با همکاری جامعه القرآن کریم در3 کلاس و  سه بخش حفظ ، روخوانی و مفاهیم  فعالیت می کند.

 فیروز فر افزود:راه اندازی و توسعه مدارس قرآنی علاوه بر اینکه سبب توسعه آموزش قرآنی خواهد شد ، نگرش به معنویت را در جامعه عمق خواهد بخشید .

وی ادامه داد :به همین منظوراز ابتدای مهرماه سال جاری اولین مدرسه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افتتاح و اکنون با 67 دانش آموز پیش دبستانی فعالیت می کند .

مدیر مدرسه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان نیز در خصوص ویژگی های این مدرسه گفت : مدرسه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی به تعداد 5 روز از شنبه تا چهارشنبه فعالیت می کند و روزانه یک ساعت آموزش قرآن در کنار سایر فعالیت های پیش دبستانی وجود دارد .

 احمدی افزود : آموزش برای بچه های زیر 6 سال بوده که ابتدا یادگیری حروف مورد توجه است و بعد از یادگیری حروف نوآموزان روخوانی یک و روخوانی دو را آموزش می بینند .

 وی خاطر نشان کرد : آموزش توسط معلمان و قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم انجام می شود و با توجه به همین مؤلفه طی ماههای گذشته پیشرفت های خوبی از لحاظ یادگیری حروف و روخوانی و حفظ قرآن حاصل شده است و اولیای دانش آموزان رضایت بسیار بالایی از این حرکت امور سمای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دارند./ز

برچسب ها: فرهنگ ، قرآنی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.