معاون توسعه بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 190 هزار و605 خانوار در این استان مشمول دریافت سبد کالایی دولت هستند.

صدیقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: جامعه هدف دریافت سبد کالایی دولت شامل سرپرستان خانواده های زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی، مستمری بگیران تامین اجتماعی و حقوق بگیران زیر پنج میلیون ریال، شاغلان نیروهای نظامی و انتظامی، سرپرستان خانوار طلاب، دانشجو و خبرنگاران هستند.

وی توضیح داد: سبد کالایی دولت با پنج قلم کالایی شامل 10 کیلوگرم برنج هندی، چهار کیلوگرم گوشت مرغ، دو بطری روغن مایع،دو بسته پنیر و یک شانه 30 عددی تخم مرغ است.

معاون توسعه بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: توزیع سبدهای کالایی دولت برای جامعه هدف مشمول در استان مرکزی از 13 بهمن ماه آغاز شده و به مدت 20 روز از طریق 76فروشگاه زنجیره ای و مرکز توزیع شهرستانی ادامه دارد.

صدیقی خاطرنشان کرد: با توجه به ازدحام جمعیت برای دریافت سبدهای کالایی، افزایش 32 مرکز توزیع دیگر نیز از طریق زیرساختهای الکترونیکی در دست اقدام است و از مشمولین درخواست می‌شود که برای جلوگیری از بی نظمی و اتلاف وقت در روزهای آینده مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: درحال حاضر 30 درصد کالاهای این سبد در استان جذب شده و با برنامه ریزی انجام شده تا آخرین فرد مشمول سهمیه تدارک و تحویل می شود./ز
برچسب ها: سبدکالا ، خانوار ، مشمول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.