برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از مشکلات ناشی از فصل یخ‌بندان تا روزهای پایانی سال نیروها و امکانات شهرداری آماده خدمت رسانی در محلات هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ با توجه به بارشهای چند روز اخیر و با عنایت به محدوده جغرافیایی منطقه یک و میزان بیشتر بارشها در این منطقه، شهرداری منطقه یک در آماده باش کامل قرار دارد تا از لغزندگی معابر در هنگام یخ زدگی جلوگیری کند و از بروز تصادف و حوادث ناگوار بکاهد و هم‌چنین برای خدمت رسانی به موقع و پاکسازی معابر شهری و بزرگراهی اقداماتی را انجام داده است. 

مجید نور بخش معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: با توجه به حجم بارش در منطقه یک عملیات شن پاشی و برف روبی با استفاده از 300 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 400 نیروی انسانی در حال انجام است تا از لغزنده شدن معابر منطقه جلوگیری شود.  

نور بخش اظهار داشت: 500 مخزن زرد رنگ جهت دپوی شن مخصوص در معابر و در مقابل مکانهای پرتر در منطقه از جمله مدارس، مساجد، بیمارستانها و موارد دیگر نصب شده است و کیسه‌های شن 10 کیلوگرمی برای استفاده در مواقع اضطراری آماده و در معابر جاسازی شده تا ساکنین و شهروندان منطقه بتوانند در صورت لزوم و تا زمان رسیدن نیروهای ستاد برفروبی ازاین مخازن زرد رنگ و کیسه نسبت به پخش شدن در گذرها استفاده نمایند.  

نور بخش از رانندگانی که قصد تردد در معابر شمال تهران را دارند خواست با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کاهش دما ضمن رعایت سرعت مجاز نکات ایمنی و فاصله مناسب از خودروهای دیگر از تجهیزات ایمنی نظیر لاستیک یخ شکن و زنجیر چرخ استفاده نمایند و خودروهای خود را در کنار مسیر رودخانه‌ها و زیر درختان پارک نکنند.  
امید است شهرداری منطقه یک در خدمت رسانی به شهروندان در روزهای بارش موفق عمل نماید. 

انتهای‌پیام/
برچسب ها: خدمات ، نیرو ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار