کارشناس هندبال کشورمان گفت: عملکرد تیم ملی در مسابقات مردان آسیا قابل قبول است و بازیکنان بازی‌های عالی را از خود ارائه کردند.

علی اصغر پورمقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ملی پوشان کشورمان در مرحله مقدماتی بازی‌های آسیایی بحرینی‌ عالی کار کردند و عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند و نتایج خوبی گرفتند.

کارشناس هندبال تصریح کرد: زحمات زیادی از سوی فدراسیون و اسپانسر برای تیم ملی کشیده شده است که جا دارد در اینجا ازهمه زحمت کشان تشکر کنم.

پورمقدم در ادامه گفت: برای نخستین بار به مسابقات جهانی اعزام خواهیم شد که سال 2015 در قطر برگزار خواهد شد و این یک افتخار بزرگ برای هندبال ایران است.

پورمقدم افزود: سطح مسابقات جهانی به مراتب بالاست و تیم‌های قدرتمند قاره‌های جهان در آن حضور خواهند داشت و تیم ملی کشورمان برای اینکه موفق عمل کند باید تمرینات و بازیهای تدارکاتی زیادی داشته باشد و از کارشناس خبره استفاده شود و برای این کار اتاق فکر ایجاد شود.

وی اضافه کرد: ملی پوشان کشور در سال 86 که رقابتهای قهرمانی آسیا در بندرعباس برگزار شد با اختلاف کم و باخت به عربستان چهارم شدند واز اعزام به رقابت‌های جهانی باز ماندند در حقیقت با یک بدشانسی رو به رو شدند.

کارشناس هندبال در خصوص بازی مقابل قطر در نیمه نهایی افزود: تیم ملی هندبال کشورمان امروز عصر در مرحله نیمه نهایی به مصاف قطر یکی از قدرتمند ترین تیم‌های قاره کهن خواهد رفت که بازیکنانش از دیگر کشورها هستند و تبعه این کشور شده‌اند به نظرم نتوانیم مقابل این حریف قدر نتیجه بگیریم ولی به احتمال زیاد از امارات امتیاز بگیریم و سوم آسیا شویم.

پورمقدم در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان کشورمان از قابلیت‌های بالایی برخورد دارند و چه بسا با یک بازی ایده‌آل بتوانند از قطر امتیاز بگیرند به فکر سکوی بالاتر باشند به هر حال ما برای آن‌ها دعا می‌کنیم و امیدواریم در بقیه راه نیز موفق عمل کنند و دل مردم ایران را شاد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.