نائب رئیس اول مجلس گفت: تمام شهروندان ایرانی در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی کنند تا مردم برف‌زده شمال کشور نیز از این نعمت برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام "سید محمدحسن ابوترابی‌فرد" در پاسخ به تذکر یوسفیان ملی نماینده مردم آمل درباره بارش برف در استان‌های گیلان و مازندران گفت: بارش برف در استان‌های گیلان و مازندران بسیار بوده و در برخی نقاط به یک و نیم تا 2 متر رسیده است و این بارش برف اغلب در مناطق مسکونی رخ داده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مسئولان،‌ نیروهای انتظامی، سپاهی و همگی بسیجیان خود را به محل حادثه رسانده‌اند و قدم‌های بلندی را برداشته‌اند ولی روستاهای بسیاری همچنان در محاصره برف گیر کرده‌اند.

نائب رئیس اول مجلس تصریح کرد: بعدازظهر امروز با حضور وزیر کشور و همچنین باهنر و تعداد دیگر از مسئولان کشوری جلسه‌ای برای رسیدگی به بارش برف استان‌های شمالی تشکیل شده است که امیدواریم نتایج مطلوبی در بر داشته باشد همچنین آقای نوبخت نیز گفتند که رئیس‌جمهور نیز در جلسه‌ای از مسئولان ذیربط خواسته‌اند که به مشکل برف استان‌های شمالی رسیدگی شود.

ابوترابی همچنین خطاب به همه مردم ایران گفت: در این روزها که با مشکل سرما و برودت هوا مواجهیم از همه مردم ایران می‌خواهم که در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی کنند.

وی گفت: ملت عزی مدیریت مصرف شما در مصرف گاز و برق می‌تواند امکان استفاده از این نعمت عظیم را در نقاطی که با سرمای شدید مواجهیم فراهم بیاورد از این رو از مردم می‌خواهم که در این زمینه همکاری‌ کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حسن ، ابوترابی ، فرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار