معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: ما توانسته‌ایم در این سی و پنج سال با آرمان‌های امام راحل در بدو تاسیس انقلاب و مراحل جهانی شدن این پدیده بزرگ با استفاده از قدرت نرم فرا‌تر از مرز‌ها عمل کنیم.

"حمیدرضا مقدم‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران طی ۳۵ سال اخیر اظهار داشت: در نگاهی کلی موفقیت‌های جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی به عنوان بزرگ‌ترین دستاوردهای کشور پس از پیروزی انقلاب ۵۷ تقسیم می‌شوند.  
 
وی تولید قدرت نرم در بعد خارجی را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای کشور و نظام عنوان و تصریح کرد: ما توانسته‌ایم در این سی و پنج سال با آرمان‌های امام راحل در بدو تاسیس انقلاب و مراحل جهانی شدن این پدیده بزرگ با استفاده از قدرت نرم فرا‌تر از مرز‌ها عمل کنیم.  
 
مقدم‌فر به صدور انقلاب اسلامی به سایر کشور‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانسته پیامی پرمحتوا را در ابعاد مختلف عدالت‌خواهی، استکبارستیزی، اسلام‌خواهی و معرفی اسلام ناب به دنیا معرفی کند.  
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه به دستاوردهای داخلی جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: حفظ اتکاء به نفس، ایجاد غرور ملی و تولید علم در عرصه‌های مختلف دفاعی، هوا، فضا، بیوتکنولوژی و... از جمله مولفه‌های موفیت‌آمیزی هستند که به وضوح می‌توان به آنها اشاره داشت.  
 
وی با بیان اینکه امروز "مقام معظم رهبری" با افتخار از رشد علمی کشور سخن می‌گوید، گفت: ایستادگی، مقاومت، با عزم و اراده قوی مواردی هستند که همواره طی ۳۵ سال اخیر همراه ملت فهیم ایران بوده است.

مقدم‌فر به عناصر مختلف برای کسب موفقیت و دستاوردهای بزرگ در انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی، آرمان‌های بزرگ، داشتن عزم و اراده بزرگ و دشمنی بزرگ که موجب رشد و تعالی ما در عرصه‌های مختلف شد، از جمله عناصری هستند که توانسته‌اند ما را در جهت رسیدن به موفقیت‌های عظیم یاری کنند.  
 
وی به پیام ملت ایران در راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی در ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: به اقتضای شرایط زمانی که علاوه بر پیام‌های مشترک همچون تجدید بیعت با "مقام معظم رهبری" است، تصور می‌کنم امسال علیه استکبار آمریکا مردم خروش بی‌نظیری از خود نشان دهند و بیشترین شعار‌ها متوجه محکومیت و ذلت آمریکایی‌ها باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار