با تلاش معاونت برنامه­ ریزی و توسعه شهری دوره آموزشی آشنایی با مبانی جامعه ایمن با هدف ایجاد مدیریت یکپارچه در منطقه ده برگزار شد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نهرور، رئیس سامانه (HSE) "سامانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست "  گفت : سامانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست که به تازگی و از مهر ماه سال جاری فعالیت خود را بصورت یک سامانه مستقل آغاز نمود و با همکاری معاونت اجتماعی فرهنگی اقدام به برگزاری دوره آموزش کوتاه مدت آشنایی با مبانی جامعه ایمن کرد. که در کلاس مذکور ضمن بیان مطالب کلی از تاریخچه تشکیل جامعه ایمن در سطح منطقه، گزارش جامعی از نحوه عملکرد منطقه از بدو استقرار آن ارائه شد.

رئیس سامانه (HSE) ضمن بیان دیدگاه کلی شهرداری منطقه، از استقرار این نظام و برنامه ها و اهداف در نظر گرفته شده برای پیشبرد طرح های مشارکتی با معاونت­ها و نواحی پرداخت.
 
 وی همچنین با بیان اینکه منطقه ده جزء پنج منطقه اول در ایجاد این سامانه بین مناطق 22 گانه شهر تهران بوده است افزود: ارتقاء جایگاه منطقه و بهینه سازی در خدمات ارائه شده به شهروندان را در گرو همکاری های همه جانبه بین حوزه ها دانست .
 
لازم به ذکر می­باشد که در خاتمه، در راستای بهبود خدمات مشاوره­ای ارائه شده به حوزه­ها زمانی برای جلسه پرسش و پاسخ بین پرسنل و مشاور نگهداری نظام جامع مدیریت در نظر گرفته شد.
برچسب ها: آشنایی ، مبانی ، ایمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار