معاون امور شهری و فضای سبز منطقه گفت: علیرغم اجرای سه شبانه روز فعالیت مستمر ستاد برف روبی منطقه، در صورت استمرار بارشها هیچ مشکلی در سطح منطقه نخواهیم داشت.

مهدی احمد مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به اجرای عملیات شبانه روزی برف روبی در هفته جاری در سطح منطقه اشاره کرد و اظهارداشت: کلیه نیروهای خدمات شهری در حالت آمادگی کامل به سر میبرند و با اولویت معابر اصلی و شبکه بزرگراهی منطقه نسبت به برف روبی کامل معابر اقدام می شود.

وی ارتباط مستمر عوامل اجرایی و ستادی و همچنین انجام اقدامات مدون و برنامه ریزی شده را ویژگی مهم عملیات برف روبی در منطقه دانست و افزود: علیرغم اجرای سه شبانه روز فعالیت مستمر ستاد برف روبی منطقه، عوامل خدمات شهری و مدیران اجرایی و ستادی در سطح منطقه، با تقسیم کار صورت گرفته از سوی اداره خدمات شهری در صورت استمرار بارشها هیچ مشکلی در سطح منطقه نخواهیم داشت.

معاون امور شهری و فضای سبز در ارتباط با اقدامات اجرایی حوزه کاری خود در دهه مبارک فجر نیز گفت: ضمن آذین بندی کامل محدوده توسط نیروهای زیباسازی عوامل خدمات شهری ، بازیافت و زیباسازی  به منظور حضور در محدوده برگزاری  راهپیمایی در روز 22 بهمن ماه آماده میشوند.
 
مهرابی با بیان این مطلب که نیروهای معاونت امور شهری و فضای سبز مناطق بیست و دوگانه پایتخت در برگزاری هر چه با شکوه تر راهپیمایی 22 بهمن ماه مشارکت میکنند افزود: نسبت به انجام ماموریت های محوله در خصوص یوم ا.. 22 بهمن ماه و اعزام عوامل و تجهیزات به محل برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن اقدام می کنیم.
برچسب ها: استمرار ، بارش ، فضا ، مستمر ، برفزوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار