بوربور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

دیدار جبهه پیروان با شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی از دیدار جبهه پیروان با اعضای شورای مرکزی حزب متبوعش خبر داد.

"حبیب‌الله بوربور" در گفتگو  با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اعلام اینکه قرار است اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری به دیدار جمعیت وفاداران بیایند، اظهار داشت: این دیدار پیش از این قرار بود در سه‌شنبه گذشته 16 بهمن ماه صورت بگیرد، اما به دلیل حضور "باهنر" در کمیسیون تلفیق و مباحث مربوط به بودجه سال 93 به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه در این دیدار مواضع و اصول  حزب را با جبهه‌ای که عضو آن هستیم هماهنگ خواهیم کرد، اضافه کرد: این نشست مشترک قبل از پایان سال جاری به جهت رسیدن به مواضع همسان با جبهه برگزار خواهد شد.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی پیرامون برگزاری جلسات حزب متبوعش خاطرنشان کرد: هرهفته کمیته‌های عضو حزب، اعضای شورای مرکزی در روز دوشنبه جلسه برگزار می‌کنند، همچنین مواضع و جهت‌گیری‌های حزب هر هفته در جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری به منظور هماهنگی بررسی می‌شود.

گفتنی است؛ جبهه پیروان خط امام و رهبری به منظور وحدت و اجماع اصولگرایان درحال تدوین جدول زمانبندی دیدار با تشکل‌های اصولگرا است؛ همچنین طبق اعلام سخنگوی این جبهه اولویت دیدار با جامعتین است.

شایان ذکر است؛ جبهه پیروان خط امام و رهبری قبل از پایان سال همایشی سراسری برگزار خواهد کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، جمعیت ، وفاداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار