مسئول حوزه بسیج دانشگاه علوم قرآن و حدیث گفت: دکتر روحانی نباید با طعنه و کنایه صحبت کنند و به صورت شفاف بگویند که منظورشان از اینگونه صحبت‌ها چیست؟ تا افکار عمومی در دام سوء استفاده بعضی‌ افراد قرار نگیرد.

"فرامرز عظیمی"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به صحبت‌های دکتر روحانی در جمع روسای دانشگاها در دانشگاه شهید بهشتی گفت: دولت یازدهم که با شعار "اعتدال" روی کار آمد و در صحبت‌های انتخاباتی منتقدین را مشاوران دولت عنوان می‌کرد و معتقد بود که چرا باید با چند منتقد روزنامه برخورد شدید شود؟ امروز صحبت از بی‌سوادی منتقدان می‌کند.
 
وی با بیان اینکه انتقاد موجب رشد و بالندگی می‌شود،‌ اضافه کرد: اگر افراد درکارها دچار اشتباه شوند باید به آنان تذکر داد، چرا که نقد در کارها همواره سازنده و باعث پیشرفت است.
 
مسئول بسیج دانشگاه علوم قرآن و حدیث به برخی ابهامات در سخنان دیروز رئیس جمهور انتقاد کرد و اظهارداشت: نکات مبهمی در گفتار دکتر روحانی مشاهده می‌شد و آن اینکه " یک نگرش است که می‌گویند ما به همه مشکوکیم" که مشخص نبود مخاطب وی در این صحبت‌ها چه کسانی هستند، چرا رئیس جمهور واضح با مردم صحبت نمی‌کنند؟
 
مسئول بسیج دانشگاه علوم قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: دکتر روحانی نباید با طعنه و کنایه صحبت کنند و به صورت شفاف بگویند که منظورشان از اینگونه صحبت‌ها چیست؟ تا افکار عمومی در دام سوء استفاده بعضی‌ افراد قرار نگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار