سرپرست اداره کل بهره‌برداری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری نشست تخصصی برنامه‌ریزی اقتصادی و سرمایه‌گذاری در سال 93با حضور سرپرست معاونت بهره‌برداری اقتصادی و روسای ادارات و کارشناسان این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، امیرحسین ولی‌زاده، با بیان اینکه در راستای تحقق ارتقای بهره‌وری در سال حماسه اقتصادی و با عنایت به تدابیر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان مبنی بر تحول اقتصادی در برنامه‌های سازمان بویژه در حوزه بهره‌وری اقتصادی در این نشست برگزار شد، گفت: این نشست با حضور سرپرست معاونت بهره‌برداری اقتصادی و معاونان بهره‌وری اقتصادی ادارات کل استان‌ها ، مسئولین بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور و روسای ادارت و کارشناسان ادراه کل بهره‌برداری اقتصادی و کارشناسان بنیاد توسعه به مدت یک هفته برگزار شد.

وی ادامه داد: بررسی وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری سال 923 و روند پیشرفت آنان، بررسی وضعیت رقبات پیشنهادی مستعد سرمایه‌گذاری برای سال 93، بررسی روند اجرایی و پیشرفت پروژه GIS در هر استان، آخرین وضعیت رقبات کشاورزی و الزام به توسعه و سرمایه گذاری در این رقبات به میزان حداقل 20درصد سرمایه گذاری مصوب سال 93و... در این نشست بررسی شد.

ولی‌زاده خاطرنشان کرد: معاونت بهره‌برداری اقتصادی به منظور تسهیل درارائه خدمات به مستأجرین،متولیان و مردم در راستای اجرای سنت حسنه وقف و با عنایت به برون سپاری بعضی از امور، طرح ارائه خدمات الکترونیکی وقف را در کشور در اولویت برنامه‌های سال آیندده قرار داده است که مراحل مطالعاتی و اجرایی آن در دست اقدام است./
انتهای پیام/
برچسب ها: موقوفات ، سال ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار