شهردار منطقه 11 از اقدامات لازم نسبت به شناسایی ساختمان‌های مناسب برای ایجاد سراهای محلات در سطح منطقه خبرداد.

محمدی مهدی شادالوئی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اداره املاک منطقه موضوع تملک سراهای محلات را در دستور کار قرار داده در بیان جزئیات افزود: در چارچوب رویکرد توسعه اجتماعی شهر و با هماهنگی‌هایی که بین معاونت‌های اجتماعی فرهنگی، فنی و عمرانی، اداره املاک و دبیران شورایاری‌ها ایجاد شده، نسبت به شناسایی ساختمان‌های مناسب برای ایجاد سراهای محلات اقدامات لازم در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: پس از مورد تأیید قرار گرفتن ساختمان‌ها توسعه اداره املاک منطقه، نسبت به قیمت‌گذاری ساختمان‌ها از طریق هیئت ارزیابی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران اقدام شده و سپس با دعوت از مالکین و با تشکیل کمسیون مربوطه نسبت به خریداری سراها، اقدام و در مرحله آخر پس از تملک کامل، ساختمان‌ها جهت ایجاد سرای محلات به معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته 3 ساختمان در محله جمهوری، انبار نفت خریداری شده و برای سرای محله شیخ هادی نیز در دست توافق است.

وی افزود: همچنین برای سراهای محلات حشمت الدوله و هلال احمر، ساختمانها شناسایی و برای قیمت‌گذاری به سازمان املاک ارسال شده است.

شادالوئی درخصوص اینکه با اختصاص فضاها برای سراهای محلات امکان برنامه‌های پرمحتوا و کاربردی‌تری در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی برای شهروندان منطقه فراهم می‌شود خاطر نشان کرد: دراختصاص فضاها برای سرای محلات سعی شده تا موارد ایمنی و کیفیت بنا، مشخصات فنی و سازه‌ای، دسترسی و مطلوبیت ساختمان از منظر معاونت‌های فنی عمرانی، اجتماعی فرهنگی و نیز دبیران شورایاری این محلات لحاظ شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: املاک ، دبیران ، نسبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار