رئیس شورای شهر شیرود در استان مازندران از وضعیت نامطلوب مردم این شهر و روستاهای مجاور به علت بارش شدید برف طی 5روز اخیر خبر داد.

پردل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با گذشت 5روز از بارش شدید برف در مناطق مختلف استان مازندران به ویژه در شهرستان شیرود در روستاهای مجاور اهالی  این مناطق از حداکثر امکانات محروم هستند و کار امدادرسانی نیز به کندی دنبال می‌شود.
 
وی افزود: با گذشت چند روز از بارش شدید برف تنها امروز از سوی فرمانداری یک دستگاه لودر و گریدر به منظور برف‌روبی در اختیار ما قرار گرفته و ما مجبور شده‌ایم 2دستگاه لودر و گریدر دیگر نیز از بخش خصوصی اجاره کنیم که با اضافه شدن این تعداد باز هم نیازهای ما در این خصوص رفع نشده و حداقل به 4یا5دستگاه دیگر نیاز داریم.

پردل در خصوص وضعیت آب، برق و گازرسانی به مناطق مذکور نیز اظهار داشت: در مدت 5روز گذشته اهالی شهرستان شیرود و روستاهای مجاور با قطعی آب و برق مواجه بوده‌اند و با مشکلاتی در این زمینه مواجه شده‌اند البته وضعیت گازرسانی این مناطق تاکنون با مشکل خاصی مواجه نشده است.

رئیس شورای شهر شهرستان شیرود در ادامه به کمبود آذوقه و امدادرسانی نیز اشاره و تصریح کرد: حضور هلال احمر تنها به خیابان اصلی شهر خلاصه شده و امدارسانی به اهالی مناطقی که واقعاً نیازمند کمک‌رسانی هستند وجود ندارد که در این راستا به علت عدم دسترسی به امکانات درمانی و پزشکی 3-4 نفر فوت کرده‌اند.
همچنین مردم با کمبود آذوقه نیز مواجه‌اند و در این راستا طی روزهای اخیر تنها 2کامیون آب‌معدنی به مناطق فرستاده شد. مردم از لحاظ تهیه موادغذایی با مشکلات جدی مواجه هستند در این زمینه بسیاری انبارهای موادغذایی و محصولات کشاورزی تخریب و این مواد در زیر برف دفن شده‌اند.

پردل تأکید کرد: بر اثر بارش شدید برف 20-30 درصد ساختمان‌های شهر فروریخته و حدود 20نفر از اهالی نیز دچار سوانح ناشی از سقوط به هنگام برف‌روبی شده‌اند.

رئیس شورای شهر شهرستان شیرود خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مردم این شهرستان و روستاهای مجاور خواستار کمک‌رسانی و امدادرسانی هرچه بیشتر و سریع‌تر هستیم و از مسئولان نیز می‌خواهیم به محل مراجعه و خود شاهد وضعیت دشوار مردم در این مناطق باشند.
انتهای پیام/
برچسب ها: قطعی ، آب ، شیرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار