برنامه "یک نگاه چند دیدگاه" شنبه 19 بهمن در سری برنامه‌های دعوت از مسئولان دولت یازدهم میزبان "علی اصغر کاراندیش"، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه یک نگاه چند دیدگاه که هر هفته میزبان یکی از مسئولان دولت یازدهم خواهد بود تا مردم سوالات خود را با آن ها مطرح کنند، در برنامه این  هفته، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد گزارشی از وضعیت و فعالیت های این معاونت از وزارت ارشاد و برنامه های آینده آن خواهد داد.
 
 گفتنی است "محسن شریف زاده" مدیر شبکه رادیویی فرهنگ در این برنامه با دکتر "علی اصغر کاراندیش" گفتگو می کند و سوالات خود و شنوندگان را از وی خواهد پرسید .
 
برنامه "یک نگاه ، چند دیدگاه" کاری از گروه تاریخ و سیاست است که شنبه ها ساعت 19:30 تا 20:30 از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 و کانال 56 دستگاه های گیرنده دیجیتال (ستاپ باکس) قابل دریافت است .
    
شنوندگان محترم رادیو فرهنگ برای طرح سوالات خود می توانند با دو شماره تلفن 22040085 و22058800 تماس گرفته یا به سامانه 30000558 پیامک ارسال نمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار