ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان سومی آسیا فردا به مصاف امارات می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی هندبال کشورمان در مرحله نهایی فردا پنج‌شنبه 17 بهمن رأس ساعت 17:30 در سالن خلیفه منامه به دیدار امارات متحده عربی می‌رود تا با پیروزی برایش تیم بتواند عنوان سومی را از آن کند. 

در ادامه گزارش آمده است، ملی‌پوشان هندبالیست ایران بازی‌های خوبی را در مرحله مقدماتی مسابقات هندبال مردان آسیا از خود ارائه کردند و در نیمه نهایی حریف قطر شدند که این بازی روز گذشته برگزار شد و کشورمان با یک اختلاف این مسابقه را واگذار کرد.
 
بر اساس این گزارش، اعضا تیم ملی هندبال ایران به همراه کادر فنی بعد از برگزاری دیدار نهایی روز شنبه 19 بهمن از طریق فرودگاه امام (ره) وارد میهن‌مان می‌شوند.
 
این گزارش می‌افزاید، در رقابت‌های سال جاری کره جنوبی یکی از قدرت‌های آسیا نتایج خوبی بدست نیاورد و به نیمه نهایی صعود نکرد البته عربستان نیز که از تیم‌های قاره کهن است نیز خوب کار نکرد و این دو تیم امروز برای کسب عنوان‌های پنجمی و ششمی در سالن خلیفه به مصاف هم می‌روند.
 
در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود، تیم ملی هندبال کشورمان که در این رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی، چین، ازبکستان و عربستان و بحرین ‌هم‌گروه و ملی‌پوشان ایرانی با ارائه بازی‌های قابل قبول، خود را به مرحله نهایی رساندند که برای آنها در این مرحله نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: تیم ملی ، هندبال ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.