رییس سازمان انرژی اتمی گفت: پیشرفت‌های شگرف علمی و صنعتی ایران اسلامی مرهون انقلابی است که به رهبری امام خمینی (ره) رخ داد و ایران را پیش‌قراول توسعه بر میان کشورهای منطقه کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "علی‌اکبر صالحی" رییس سازمان انرژی اتمی، که در پنجمین روز از دهه مبارک فجر برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل به همراه جمعی از کارکنان سازمان انرژی اتمی بر مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر شده بود، طی سخنانی به نقش امام خمینی (ره) در القای خود باوری به ایرانیان گفت: پیشرفت‌های شگرف علمی و صنعتی ایران اسلامی مرهون انقلابی است که به رهبری امام خمینی (ره) رخ داد و ایران را پیش‌قراول توسعه در میان کشورهای منطقه کرد.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران پهنه گیتی را از حیث اندیشه و حکمرانی متحول کرد و ما توانستیم به رهبری امام خمینی (ره) در یک چالش فکری خود را به غرب تحمیل کنیم.
 
صالحی در پایان با یاد کردن از شهدای هسته‌ای خاطرنشان کرد: آینده این مملکت، به اعتبار آینده انقلاب شکوهمند اسلامی و خون شهدا و درایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری، بسیار تابناک بوده و راه برای ارتقای روزافزون آیندگان بسیار هموار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار