رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از اعزام تیم 13 نفره نیروهای امداد و نجات هلال احمر دماوند به همراه تجهیزات مورد نیاز از جمله مواد خوراکی و پتو به مناطق غربی استان مازندارن خبر داد.

حمید فرهادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مناطق به دلیل بارش برف سنگین و دچار مشکلات شده اند.

وی ادامه داد: دو دستگاه خودروی پیکاپ و یک دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه خودروی نیسان باری حاوی اقلام خوراکی به شهرستانهای نور، نوشهر و چالوس اعزام شدند.

فرهادی افزود: اقلام خوراکی و مورد نیاز شامل سه هزار بطری آب معدنی، 10 هزار قرص نان، 500 جعبه خرما و مقدار زیادی کنسرو ماهی و پتو به این مناطق ارسال شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: یک تیم 12 نفره امداد و نجات نیز به عنوان پشتیبان در مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان مستقر شده و آماده اعزام در صورت نیاز هستند.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه خودروی پیکاپ از پیشوا و یک دستگاه خودرو از ورامین همراه با تیم امداد و نجات، تیم اعزامی شهرستان دماوند به شهرستان های غرب مازندران را همراهی می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند همچنین تصریح کرد: هم ‏زمان با گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، یک روز از این دهه به عنوان روز انتقال خون تعیین شد.

وی ادامه داد: این برنامه با همکاری سپاه ناحیه دماوند و هماهنگی‏ های انجام شده به منظور ترویج فرهنگ انتقال خون در شهرستان اجرا می ‏شود.

فرهادی افزود: با توجه به در اختیار داشتن جوانانی پویا و ورزشکار، مقرر شده است تا یک دوره مسابقات دارت و همچنین طناب ‏کشی و کوه پیمایی را بین اعضای جوان خود برگزار کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در خصوص غبارروبی مزار شهدای دماوند افزود: با توجه به اینکه همه ما مدیون شهدا به ویژه شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و هسته‏ ای هستیم و باید به نوعی دین خود را به آنها هر چند اندک ادا کنیم، در همین راستا مقرر شد تا یک روز بر سر مزار مطهر شهدای شهرستان دماوند حاضر شویم و مزار این بزرگواران را غبار روبی کنیم/ ش ك.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.