فیلم "پنجاه قدم آخر" به کارگردانی کیومرث پوراحمد در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ روز ششم چشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح روز 17 بهمن ماه فیلم «میهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور در بخش سودای سیمرغ نمایش داده می شود. 

در خلاصه داستان این اثر آمده است: پدر و مادری که سه فرزندشان شهید شده اند تصمیم می گیرند تا تنها پسر جانباز خود را از آسایشگاه به خانه منتقل کنند. خبر آمدن یک میهمان گرانقدر، کار های زمین مانده و دلشوره پذیرایی، دغدغه های پیش روی آنهاست.

ساعت 14 «فردا» به کارگردانی ایمان افشاریان و مهدی پاکدل در بخش نگاه نو اکران خواهد شد. 

این فیلم داستان دختری را روایت می کند که علاقه به عکاسی دارد و همراه با مادرش راهی سفر عکاسی می شود که در این سفر اتفاقاتی برای او پیش می آید.

ساعت 16 فیلم «پنجاه قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد در بخش سودای سیمرغ  نمایش داده می شود. 

در خلاصه داستان این اثر آمده است: واحد اطلاعات عملیات لشکر مصمم است رادار رازیت عراق را در یکی از جبهه های غرب از کار بیاندازد. برای این کار هرمز را که متخصص مباحث الکترونیکی اما بیگانه با فضای جنگ است پیدا کرده با راضی کردن او موفق می شوند رادار دشمن را کور کنند. بدین ترتیب نیرو های لشکر ۸ نجف اشرف موفق به انجام عملیاتشان می شوند.

ساعت 19 فیلم «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیر حسین ثقفی در بخش سودای سیمرغ روی پرده می رود.
 
این فیلم داستان انسان‌هایی است که برای نجات یکدیگر ایثار می‌کنند و...

صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میر عابدینی، محمود نظر علیان، ساعد سهیلی، سارا کاشفی، حسین مسلمی، میثم غنی‌زاده، سید احمد محمدی و جواد عزتی با حضور حبیب رضایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

عوامل «همه چیز برای فروش» عبارتند از نویسنده و کارگردان: امیر حسین ثقفی، مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، طراح صحنه و لباس: شراره سروش، مدیر تولید: علیرضا احمدی کیا، مدیر برنامه ریزی: بابک اعطا، طراح چهره‌پردازی و اجرا: محسن دارسنج، صدابردار: محمد حبیبی، دستیار اول کارگردان: کاوه قاسم‌زاده، منشی صحنه: فاطمه ثقفی، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده.

ساعت 21:30 فیلم «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی در بخش نگاه نو اکران خواهد شد. 

در خلاصه داستان چند متر مکعب عشق آمده است که عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی است. عشقی در راه است، عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ کس نمی داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام …

فیلم «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی ساعت 23:30 در نمایش فوق العاده روی پرده می رود.

در خلاصه داستان معراجی ها آمده است: قراراست تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه ها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می کنند که آغاز قصه ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می شوند...

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار