معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: به آن دسته از مجریانی که نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان برگزار می کنند تسهیلات پرداخت می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نصرت اله سپهر گفت: فلسفه برپایی نمایشگاه های صنایع دستی که با حضور گروه های مختلف منجمله قشر هنرمند و تحصیل کرده و تولید کننده همراه است زمینه ای برای آشنایی این طبقه مستعد و جذب علاقمندان بخصوص ارتقا شناخت آنها در زمینه معرفی صنایع بومی به اقشار مختلف جامعه مهیا می کند.

وی افزود: برای تقویت و تشویق مجریان نمایشگاه های صنایع دستی و همچنین برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی مناسب و در شان استان و... بر آن شدیم به آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند بعنوان مجری نمایشگاه های صنایع دستی فعالیت کنند و با اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان تفاهم نامه برپایی نمایشگاه منعقد می کنند تسهیلات ویژه پرداخت کنیم تا اجرای نمایشگاه های تخصصی در استان بصورت بهتری انجام گیرد.

این مقام مسئول گفت:از کلیه اتحادیه ها، تعاونی ها و کسانیکه مجوز برگزاری نمایشگاه صنایع دستی دارند و علاقمندان به فعالیت در این زمینه دعوت می شود در صورت تمایل به تجهیز نمایشگاهی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان دارند ( منجمله نمایشگاه های فصلی، نوروزی) با در دست داشتن مجوز لازم می توانند برای ثبت نام به معاونت صنایع دستی واقع در خیابان آیت اله کاشانی نبش کوچه 227 واحد بازرگانی مراجعه و ثبت نام نمایند که اقدام لازم در این خصوص انجام گیرد./ش ك

برچسب ها: کرمانشاه ، صنایع ، دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.