مربی سابق تیم ملی هندبال گفت: برای اینکه نتیجه‌ی معقولی در جام جهانی سال بعد کسب کنیم باید با تیم‌های بزرگ بازی‌های تدارکاتی برگزار کنیم.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از همین حالا باید برای رقابت‌های جهانی برنامه‌ریزی کنیم. در جام جهانی که سال 2015 به میزبانی قطر خواهد بود اولین حضورمان را در مسابقات جهانی هندبال تجربه خواهیم کرد.

برای حضور در تورنمنت‌های بزرگ و انجام بازی‌های تدارکاتی برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های جام جهانی برنامه‌ریزی کنیم. باید دیدگاه جهانی داشته باشیم. مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون هندبال باید حمایت‌های لازم را از ملی‌پوشان داشته باشند.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد در ادامه گفت: عملکرد تیم ملی هندبال ایران دربرابر تیم ملی قطر بسیار در خور توجه بود و با باخت در برابر این تیم از شایستگی‌های بازیکنان ما کم نشد. بازیکنان با غیرت وعرق ایرانی جنگیدند. تیم ملی قطر با ستاره هایی که داشت نتوانست پر‌فروغ ظاهر شود.
هزینه‌ای را که تیم ملی قطر برای تبعه‌کردن هر یک از بازیکنان اروپایی کرده است شاید از بودجه چهار سال فدراسیون هند بال ما بیشتر باشد.
این تبعه‌ها ممکن است در سال‌های آینده ازکشور قطر بروند اما بازیکنان تیم ملی هندبال ما سرمایه‌های خوبی هستند که تا سالیان می‌توان از آنها بهره برد.

وی در ادامه افزود: تیم  ملی قطر قبل از حضور در این رقابت ها در یک تورنمنت اروپایی شرکت کرده بود که در آن تورنمنت تیم دانمارک را متوقف کرده بودومقابل تیم بزرگی چون فرانسه با اختلاف 2 گل شکست خورده بود ودر برابر نروژ نیز با اختلاف به پیروزی دست یافته بود.
باختن با 1 اختلاف در مقابل این تیم نتیجه مناسبی است در بازی مقابل تیم قطر دیدیم که تیم ملی فقط به کسب سهمیه جهانی اکتفا نکرده بود و تمام تلاش خود را کرد تا به بازی نهایی برسد که متاسفانه به این مهم دست نیافت.

مدرس آسیایی در ادامه در رابطه با بازی رده‌بندی ایران در مقابل بحرین اذعان کرد: تیم ملی امارات عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته است.
برای اولین بار حضور جمع 4 تیم نهایی جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند. کار دشواری در برابر این تیم نداریم می‌توان به راحتی این تیم راشکست داد البته بنابراین تیم را دست کم بگیریم.
متاسفانه تیم ما در بازی مقابل تیم ملی امارات سنگربان اصلی خود سعید برخورداری را به دلیل مرگ ناگهانی برادرش از داده است.
اگر کسب جدال کنیم برای اولین بار است که در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا مدال آوری می‌کنیم.

حبیبی در ادامه در رابطه با حامیان مالی رشته هندبال افزود: فدراسیون باید تلاش کند تا از حامیان مالی جدیدی استفاده کند و اسپانسرهای مختلف سرمایه‌گذاری در رشته هندبال کنند تا بتوانیم لیگ پویاتری داشته باشیم تا به تبع آن تیم ملی هندبال را خوب تغذیه کرد.
باید بعد از ورود تیم ملی به کشورمان تقدیر و تشکر در خور انجام شود تا این انگیزه خوب باقی بماند.

وی در پایان گفت: باید از رییس موسسه مالی واعتباری ثامن‌‌الحجج تشکر کرد که با حمایت های لازم توانست بازیکنان تیم ملی که پیشنهادهایی از کشورهای حوزه خلیج فارس حتی برای تبعه شدن داشتند را برای حضور در لیگ ایران حفظ کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: قطر ، هندبال ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار