مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی راه های ارتباطی غرب استان خبر داد و گفت : تا کنون 180 کیلومتر از راه های غرب استان حدفاصل محمودآباد تا رامسر برف روبی و بازگشایی شد.

اسد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود : پس از بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در غرب مازندران و بسته شدن راه ها ، نیروهای راهداری بلافاصله با تمامی امکانات و ماشین آلات راهداری اقدام به بازگشایی محورهای ارتباطی کردند.

وی تصریح کرد : 35 گروه راهداری این اداره کل با در اختیار داشتن 103 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری از جمله لودر ، بلدوزر و گریدر کار برف روبی را آغاز کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت : با هماهنگی به عمل آمده 30 دستگاه ماشین آلات دیگر نیز از استان های معین شامل قزوین ، گلستان ، خراسان شمالی ، تهران ، البرز ، زنجان ، سمنان و همدان هم به منطقه اعزام شدند.

وی از تمامی مدیران کل استان های معین به خاطر همکاری و هم افزایی قدردانی کرد.

اسد به توان سخت افزاری بخش خصوصی برای اجرای عملیات برف روبی اشاره کرد و گفت : 27 دستگاه از ماشین آلات راهسازی و راهداری بخش خصوصی و پیمانکاران نیز برای برف روبی به کار گرفته شد.

او افزود : هم اکنون 200 نفر از نیروهای مجرب و متخصص در قالب گروه های تعمیرات ، تعویض روغن و سوخت ، جوشکاری و برش هم در منطقه مستقر هستند.

اسد در باره بازگشایی دیگر راه های ارتباطی غرب مازندران هم گفت : در حال حاضر تمامی ظرفیت اجرایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران برای بازگشایی محورهای روستایی و فرعی این مناطق بسیج شده و پیش بینی می شود حداکثر تا 48 ساعت آینده تمامی راه های ارتباطی غرب مازندران بازگشایی و تردد در آنها برقرار شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران افزود : تجربه ثابت کرده است علاوه بر به کارگیری تمامی امکانات از قبیل ماشین آلات راهداری و تجهیزات لازم جهت مقابله با حوادث و راهداری زمستانی مهم ترین عامل مدیریت صحیح و منطقی و بموقع است.

وی ادامه داد : راهداران سربازان گمنامی هستند که همواره در سخت ترین شرایط جوی در حال خدمت رسانی به مردم بوده و هستند.
/انتهای پیام
برچسب ها: بازگشایی ، راه ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.