معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: تمامی نیروهای امدادی راههای اصلی و فرعی غرب استان را بازگشایی کردند و در حال حاضر مشغول بازگشایی راههای روستایی و محور های دور افتاده هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ داود کشاورزیان که امروز برای نظارت بر روند فعالیت راهداران به مناطق آسیب دیده غرب مازندران سفر کرده است ،در گزارشی افزود: 35 اکیپ راهداری مازندران با در اختیار داشتن 160 دستگاه انواع ماشین های راهداری اقدام به برفروبی و یخ زدایی 180 کیلومتر از راه های اصلی و شریانی غرب استان کردند.

وی با اشاره به اینکه بارش های برف سنگین در در استانهای شمالی مازندران کم سابقه بوده است ،ادامه داد: راهداران تلاشگر چهار شبانه روز بدون هیچ وقفه ای در جاده های مواصلاتی کشور با حضور، تلاش و کوشش راههای انباشته شده از برف را پاکسازی و مسیر و جریان ترافیک را برای هموطنان بازگشایی کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به منظور تقدیر و تشکر از زحمات این فعالان به استان مازندران سفر کردم.

کشاورزیان خاطرنشان کرد: راهداران سربازان گمنامی هستند که همواره در سخت ترین شرایط جوی در حال خدمت رسانی به مردم و هم وطنان بوده و در پی تلاش های بی وقفه و شبانه روزی آنان، امکان برقراری تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی فراهم می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر آمادگی راهداران برای مقابله با شرایط بحران، افزود: تمام نیروهای سخت کوش در سطح محورها با آمادگی کامل و آماده باش حضور داشته و تجهیزات و امکانات لازم برای اجرای عملیات راهداری زمستانی را به کار بسته تا وظائف خود را بانجام برسانند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت :باتوجه به گزارش های هواشناسی ،آمادگی لازم در حوزه راهداری وجود دارد.
/انتهای پیام
برچسب ها: راهداری ، حمل ، نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.