مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام بالغ بر 300 مبلغ به سراسر کشور از 19 تا 22 بهمن سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی  ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت مجاهدت‌های مردم، رهبری روحانیت، امام، مقاومت مردم و وحدت کلمه و اعتقاد راسخ مردم به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانست چپاولگران، طاغوتیان و ستمگران را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ بیندازد و انقلابی بر مبنای دین، اعتقادات، قرآن و معارف اسلامی بنیانگذاری کند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان داشت: انقلاب مدلی به نام مدل جمهوری اسلامی بر اساس نظریه مترقی و متعالی ولایت فقیه ارائه کرد و آن را ترویج و به جهانیان معرفی می‌کند که این مدل جدید فراگیر و موفق بوده و ریشه در دین، مکتب و مذهب دارد.

وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم و رهبری امام و پس از ایشان وارث به حقش و نایب به حقش مقام معظم رهبری توانسته است در هر برهه و عرصه‌ای سربلند و پیروز و مفتخرانه پرچم اسلام را به اهتزاز درآورد.

موسوی ادامه داد: بسیاری از ملت‌ها درس‌ها از ملت ایران گرفته‌اند و به عنوان الگوی مبارزه،‌ حق طلبی، عدالت‌طلبی و الگوی تمام عیار حکومت اسلامی به انقلاب اسلامی ایران نگاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد انقلاب اسلامی به سهم خودش بسیار مهم و موثر بوده است گفت: شرایط سختی را ملت ایران در ایجاد انقلاب پشت سر گذاشته ولی بقا، تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی سخت‌تر و مشکل‌تر است که با مقاومت مردم، اعتقاد راسخ مردم، پیروی از ولایت فقیه، وحدت کلمه مردم و پیروی از ولایت فقیه این مسئله می‌تواند گسترده و موفق در عرصه جهانی باشد.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی ماندگار شود، باید نگاهی به گذشته و آثار نظام ستمشاهی داشته باشیم و نگاهی به تاریخ، خدمات و دستاوردهای انقلاب بیندازیم.

وی عنوان داشت: روحانیون و مبلغان یکی از گروه‌هایی هستند که می‌توانند نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی را به خوبی به مردم معرفی کرده و دستاورهای نظام اسلامی را تبیین کنند، که البته علاوه بر پیدایش و تثبیت انقلاب، در بقا و نگهداری انقلاب اسلامی به طور مطلوب ایفای نقش کردند.

موسوی از اعزام بیش از 300 نفر مبلغ و مبلغه را در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: دفتر تبلیغات اسلامی هر سال در ایام دهه فجر تعدادی از مبلغان فعال،‌ با سابقه، مجرب و نخبه را به سراسر کشور اعزام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان از 19 تا 22 بهمن سال جاری به مدت چهار روز به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند تا نقش ولایت فقیه، اسلام، بیداری اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی، غرب شناسی، اهمیت وحدت و انسجام را برای مخاطبان تبیین کنند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: مبلغان جلسات پرسش و پاسخ با مردم برگزار می‌کنند و به ابهامات و سئوالات آنها پاسخ می‌دهند و بر رونق جشن‌های دهه فجر می‌افزایند./ش ک
برچسب ها: قم ، اعزام ، 300 ، مبلغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.