"انیشتن" درست می‌گفت که دو چیز در این جهان بی‌انتهاست، یکی فضا و دیگری حماقت انسان.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ "انیشتن" درست می‌گفت که دو چیز در این جهان بی‌انتهاست، یکی فضا و دیگری حماقت انسان. فیلم افتضاح ماه را می‌دهیم به همسایه خوش اخلاق شما آقای مرد عنکبوتی: قسمت دوم! فیلم گودزیلا را قرار است کارگردانی از سینمای مستقل بسازد قسمت دوم مرد عنکبوتی را قرار است همچون قسمت اولش، مارک وب بسازد، کارگردان بدبختی که از سینمای مستقل می آید. فیلم دلنشینی همچون 500 روز از تابستان را ساخت و کلی دل به دست آورد اما با افتضاحی به نام مرد عنکبوتی توانست جیب گشاد کمپانی را گشادتر کند.
 
داستان چیست؟ تکرار همان حرف‌های قدیمی که بله، بعد از ساخته شدن موفق قسمت اول همگی با نیروی بیش از حد مثبت به سراغ  این پروژه رفته‌اند و کلی هم احتمالا با خوردن کالباس و نوشابه پشت صحنه فیلم بهشان خوش گذشته فکر کنید آقای جیمی فاکس و پل جیاناتی بعد از خوردن کالباس و نوشابه می‌روند سر صحنه‌هایی که با دقت تمام رویش کار شده و نقش‌هایی ابر ضد قهرمانی خودشان را برای شما بازی می‌کنند و اندرو گارفیلد خوش تیپ و خوش استیل از راه می‌رسد و مشت‌هایی آن چنان محکم بر دهان این ابر قهرمان پوشالی بدجنس می‌زند که نوشابه از سرشان می‌پرد، عین همان تشتک‌هایی که وقتی بچه بودیم از سر نوشابه‌های پارسی کولا می‌پردانیدم.پخ...
 
و کارگردان سینمای مستقل ما احتمالا از این که حالا می‌تواند عوض دوچرخه با لیموزین این طرف و آن طرف برود، بسیار خوشبخت است و در جایی گوشه ذهن پر از نوشابه‌اش، به خودش می‌گوید یک روزی برمی‌گردم و سینمای مستقل آمریکا را نجات می‌دهم. آن روز نمی‌داندکی است ولی فعلا که به صندلی چرمی لیموزین تکیه داده و دارد نوشابه خنک می‌نوشد.
 
داستان:   
اما داستان سعی می‌کنم این یکی را خیلی جدی برایتان تعریف کنم. اسپایدرمن خیلی خوش است. چون شما می‌توانید آدمی باشید که شبیه دیگران نیست. می‌توانید از این ساختمان بلند به آن یکی ساختمان بلند بپرید و خوشحال باشید. اما باید بدانید در نقاط کور دنیا دشمنان شما به کمین نشسته‌اند تا بیایند شرارت را بر زمین پراکنده کنند. این بار دشمن شما الکترو (با بازی جیمی فاکس همانی که نقش آن خواننده نابینا را بازی کرد و جایزه اسکار برد) است که می‌خواهد با قلدری تمام جلوی انرژی مثبت همسایه محترم شما را آقای اسپایدرمن را می‌گویم بگیرد.

منبع مجله فیلم نگار/

انتهای پیام/اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار