رودهن/ فرماندارشهرستان پردیس :

آلودگی های زیست محیطی مناطق صنعتی به صفر خواهد رسید

فرماندارشهرستان پردیس گفت:آلودگی های زیست محیطی مناطق صنعتی شهرستان پردیس با استقرار اداره محیط زیست به مرز صفر خواهد رسید.

مهدی مهاجر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:مناطق صنعتی شهرستان پردیس بخاطر عدم برخورداری از استاندارد شهرک های صنعتی مشکلات زیست محیطی فراوانی را ایجاد کرده است.

وی در ادامه این مطلب افزود :بخشی از ساخت و ساز های صورت گرفته در مناطق صنعتی پردیس غیر مجاز است و برای ساماندهی این مناطق و تبدیل آن به لکه صنعتی باید فعالیت های عمرانی مناطق صنعتی جهت ارائه خدمات زیرساختی مانند آب و برق و گاز و غیره با ساختاری استاندارد تعریف شوند .

فرماندارشهرستان پردیس با تاکید بر هدف از استقرار اداره محیط زیست در منطقه کرشت تصریح کرد : هدف از استقرار اداره محیط زیست در منطقه کرشت شهرستان پردیس نظارت تخصصی بر فعالیت های صنعتی و حرکت در جهت کاهش دامنه آلاینده ها و آلودگی های زیست محیطی مناطق صنعتی پردیس است تا سیمای تخریب محیط زیست از چهره مناطق صنعتی پردیس برداشته شود .

مهاجر در خاتمه اظهارداشت :علاوه بر نقش مهم کارخانجات صنعتی شهرستان پردیس در تولید محصولات صنعتی مورد نیاز کشور،منبع مهم اشتغال زایی محسوب می شوند ./


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.