رضا میرکریمی گفت: "امروز" فروش فوق العاده‌ای خواهد داشت و به تدریج متوجه این موضوع خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم فجر(برج میلاد) نشست خبری فیلم سینمایی "امروز" به کارگردانی رضا میر کریمی عصر امروز با حضور رضا میر کریمی، هومن بهمنش فیلم بردار،  شادمهر راستین فیلمنامه‌نویس، سعید قطبی زاده منتقد، مرجان گلزار طراح صحنه، شنبم مقدم بازیگر و دهقان طراح گریم و عوامل دیگر این فیلم برگزار شد.
 
بنابر این گزارش در ابتدای این نشست رضا میر کریمی گفت: همانند نشست "به همین سادگی" سوالات تکراری بسیاری نیز در رابطه با این فیلم پرسیده می‌شود اما باید بگویم این فیلم را دوست دارم و نسبت به فیلم‌های قبلی فروش بهتری خواهد داشت. در این فیلم صدای نامناسب سالن همان بلایی را که می‌خواست سر "امروز" آورد، به طوری که برخی از دیالوگ‌های مهمی که در سکانس پرویز پرستویی پشت تلفن گفته می‌شد، شنیده نشد.
 
وی افزود: ریتم این فیلم فوق العاده است، من این کار را دوست دارم و به نظر من دیالوگ‌های تصنعی در این فیلم وجود ندارد.
 
میر‌کریمی عنوان کرد: من آنقدر فیلم‌های متفاوت می‌سازم که هیچکس باقی نماند که حتی از یکی از آن‌ها خوشش نیاید.
 
این کارگردان عنوان کرد: این فیلم در رابطه با کسی است که امروز تصمیمی می‌گیرد به یک زن کمک کند و به گذشته‌ی او کاری ندارد.
 
این کارگردان تصریح کرد: من تئاتر زیاد می‌بینم و به دنبال بازیگران حرفه‌ای هستم و به هیچ عنوان برایم مهم نیست که آن بازیگر چقدر شناخته شده باشد. برایم مهم خروجی و یک دست بودن کار آن‌هاست.
 
در ادامه هومن بهمنش فیلم بردار این کار گفت: ما می‌خواستیم لرزه‌ای در دوربین ایجاد نشود و بیننده را خسته نکند و فکر میکنم تنها 5 درصد تصویر در فیلم لرزه دارد.
 
در ادامه شنبم مقدم گفت: من این شخصت را دوست ندارم زیرا قضاوت می‌کند و دلم می‌خواست این بی‌علاقگی به شخصیت را نیز به مخاطب انتقال بدهم.
 
شادمهر راستین فیلم نامه نویس اثر گفت: رتیم این کار ریتم مناسب و خوبی است و این ریتم خواسته ی کارگردان بود.
 
گفتنی است سعید قطبی زاده منتقد و شادمهر راستین در این نشست گفتگو‌هایی داشتند به طوری که شادمهر راستین گفت: این نشست جلسه‌ی پرسش و پاسخ است و با نشست نقد و بررسی فرق می‌کند و تو جنگ انتقادی میکنی.

لازم به ذکر است؛ پاسخ‌های "رضامیرکریمی" به حدی کوتاه بود که "قطبی‌زاده" منتقد نشست پاسخ‌های وی را همانند دیالوگ‌های "پرویز پرستویی" در فیلم "امروز" دانست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار