نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22بهمن ماه جواب دندان شکنی به آمریکایی ها می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: مردم همیشه از مسئولان یک گام جلوتر هستند و در راهپیمایی 22بهمن ماه جواب دشمنان انقلاب را می دهند.
وی تصریح کرد: مردم ایران همیشه در صحنه های انقلاب اسلامی حضور پررنگ و اثرگذار دارند و این حضور همیشگی مردم باعث یاس و نا امیدی دشمنان شده است.
نکونام، با محکوم کردن اظهارات اخیر برخی از مسئولان آمریکایی یادآور شد: این که آمریکا اعلام می کند همه گزینه ها روی میز است نشان می دهد این کشور هنوز مردم ایران را نشناخته است.
خطیب جمعه شهرکرد یادآور شد : مردم نیز از مسئولان نیز انتظار دارند که به گونه ای رفتار کنند که دشمن نتواند دوباره تهدیدات خود را مطرح کند.
وی تاکید کرد: رجزخوانی های اخیر مسئولان آمریکا علیه ایران نوعی اهانت به مردم محسوب می شود و مردم جواب این اهانت های دشمنان را در راهپیمایی 22 بهمن ماه می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: همه از دولت تدبیر و امید حمایت می کنند اما مسئولان این دولت نباید حرف هایی بزنند که باعث رنجش مردم شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام گفت: این که کسانی را که توافقات ژنو را قبول ندارند افرادی مواجب بگیر و بی سواد بنامند در شان این دولت نیست چرا که رئیس جمهوری فردی با ادب و متین است و این نوع ادبیات در شان این دولت نیست.
به گفته وی، مردم ایران اسلامی دغدغه هایی دارند که باید آنها را حفظ کرد که استقلال، عزتمندی در برابر دشمن و ستیزه گری با کفر سه دغدغه اصلی مردم است و دشمنان نیز پیوند مردم با ارزشهای انقلاب اسلامی را هدف قرار داده اند.
نکونام گفت: در 19بهمن ماه سال 57نیز تعدادی از مردم استان چهارمحال و بختیاری به دیدار امام راحل عزیمت کردند و حمایت خود را از امام و انقلاب اعلام کردند.
وی با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) یادآور شد: آن امام بزرگوار منشاء خیر و برکت برای اسلام ناب محمدی بودند و خدمات ارزنده داشتند./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.