شرکتهای هواپيمايي هما، آسمان، آتا، قشم اير، نفت و ماهان طي تفاهم نامه اي موظف مي شوند در هنگام پذیرش مسافران پروازهای ابطالی، اولویت را به مسافرانی اختصاص دهند که بلیتشان توسط این 6 شرکت، ظهرنویسی شده باشد.

علي ياري مشاور اجرايي مدير عامل هواپيمايي ماهان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ايجاد تفاهم نامه همكاري بين 6 شركت هواپيمايي گفت: تفاهم نامه ای میان 6 شرکت مشهور هواپیمایی داخلی به امضا خواهد رسيد كه بر اساس آن، ایرلاین های هما، آسمان، نفت، ماهان، آتا و اخیرا نیز قشم ایر مي توانند با پشت نويسي كردن بليت مسافر در صورت تاخير يا ابطال، مسافر بتواند پرواز خود را با هواپيماي ديگري از بين 6 شركت هواپيمايي انجام دهد.
وي در ادامه گفت: تفاهم نامه مذكور ارائه تسهيلات به مسافراني است كه از پرواز جا مي مانند بنابراين شرکتهای مذکور موظف شده اند در هنگام پذیرش مسافران پروازهای ابطالی شرکتهای عضو این تفاهم نامه، اولویت را به مسافرانی اختصاص دهند که بلیتشان توسط خطوط ذکر شده در بالا، ظهرنویسی شده باشد.
مشاور اجرايي شركت هواپيمايي ماهان تصريح كرد: موضوع مهم براي اين امر پذیرش متقابل بلیت های صادر شده داخلی توسط این شرکتها در شرایط ابطال، بروز تاخیر بیش از دو ساعت و یا هرگونه مشکلی که موجب عدم پذیرش مسافران در پروازهای داخلی باشد، جز این تفاهم نامه بوده است.
علي ياري گفت: دو شركت هواپيمايي مذكور مسائل مالي را هم بين خود طبق اين تفاهم نامه ل و فصل خواهند كرد.
وي ادامه داد: هنوز يكسريفعاليت هاي داخلي شركت ها بايد انجام شود تا تفاهم نامه به مرحله امضا و اجرايي در بيايد.
برچسب ها: تاخیر ، پرواز ، بلیت ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار