در شرایطی که مسابقات مرحله دوم پیشکسوتان اسنوکر جهان در شهر برلین کشور آلمان در جریان است، تیان پنگفی، مرد شماره 62 اسنوکر جهان با قدرت تمام بر حریف خود غلبه کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، بعد از حذف الیستر کارتر و مارکو فو، قهرمان و نایب قهرمان سال قبل این مسابقات، خبر حذف نیل رابرتسون مقابل نفر 62 اسنوکر جهان شوک بزرگ دیگر این مسابقات بود.

تیان که در سال 2006 به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شد بزرگترین و بهترین نتیجه تاریخ زندگی حرفه ای اش را رقم زد که کمتر کسی حتی فکر آن را می کرد. این دیدار تماشایی تیان پنگفی، 26 ساله با قدرت و اراده مثال زدنی خود در ابتدا 4 بر صفر از رابرتسون پیش افتاد و در ادامه رابرتسون با برک 89 امتیازی خود اختلاف را به سه فریم رساند و برای بازگشت به بازی تلاش کرد ولی تیان با تسلط کامل و با خونسردی بازی رابه نفع خود اداره و به پایان رساند تا شوک دیگر این مسابقات توسط وی رقم خورده باشد.

وی قبلا نیز در مسابقات آزاد چین در سال 2010 رونی سالیوان را نیز شکست داده بود و بازیکن سهمیه رزروی بود و بی معنی نخواهد بود اگر او را تابوشکن بنامیم. حالا وی باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف بازیکن برنده دیدار راد لاوارد پل دیویسن برود که راد لاولر خواهد بود.
دینگ جونهوی نیز سال نو را به همراه تیان پنگفی جشن گرفت چراکه وی نیز موفق به شکست مارک ویلیامز با نتیجه 5 بر 1 شد.

از دیگر نتایج به دست آمده پیروزی آلن مک منس مقابل جک لیزوسکی با نتیجه 5 بر 2 بود که این پیروزی در شرایطی که مک منس 2 بر صفر از حریف خود عقب افتاده بود به دست آمد. جمی برنت نیز با همین نتیجه 5 بر 2 ژول واکر را با شکست بدرقه کرد و انتونی همیلتون با نتیجه 5 بر 1 از سد پیتر لاینز گذشت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لیزوسکی ، مسابقات ، بولینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار