فرماندارنوشهر در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اعلام اینکه با بردباری و صبوری مردم و کمک رسانی دستگاههای مسوول امدادی از بحران برفی خارج شدیم گفت : در تعیین بر آورد خسارات ، نبایدحقی از مردم آسیب دیده ازبحران برفی ضایع شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ،برآورد خسارات ناشی از برف با اعزام تیم های مختلف کارشناسی در حوزه کشاورزی ، دامداری ، صنعت و واحد های مسکونی در مرحله پایانی و مستندسازی قرار دارد و بزودی از طریق استانداری مازندران به هیات دولت اعلام می شود.

وی با اشاره به تخریب 20 تا 100 درصدی برخی واحدهای تولیدی، صنعتی، مسکونی و گل و گیاه و باغات کشاورزی بر اثر بارش شدید برف اظهار داشت: این میزان خسارت های به طوردقیق و جامع تهیه ومستند سازی شده تا حقی از مردم خسارت دیده دراین بحران ضایع نشود.

محمد علی قمی اویلی افزود: در حال حاضر شهرستان نوشهر به شرایط عادی برگشته و تمامی راههای مواصلاتی شهری و روستایی و خدمات آب و برق و گاز بطورکامل برقرار شده است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر همچنین بر لزوم توجه جدی به پدافند غیر عامل و زیر ساخت های حیاتی از جمله آب ، برق ، گاز و تلفن و ... تاکید کرد و گفت : اگر دربحران برفی اخیر نیروگاه 500 مگاواتی برق غرب استان مازندران که در نوشهر در حال ساخت است به اتمام می رسید شاهد قطعی برق چند روزه و ایجاد مشکل جدی برای مردم نبودیم.

وی تصریح کرد : در کنار حضور پررنگ گروههای امدادی ، نقش و تاثیر گذاری رسانه های ارتباط جمعی و خبرنگاران و انعکاس به موقع و لحظه به لحظه اخبارو تصاویر و مشکلات مربوط به بحران برفی غرب مازندران به مسوولان نظام و مردم سراسر کشورقابل ستایش و قدردانی است./


برچسب ها: خسارت ، آسیب ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.