با آغاز تمرینات 12 وزنه بردار جوان، مسئولیت حسین توکلی، سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان کشورمان نیز از صبح امروز دو برابر شد، چراکه حالا باید همزمان دو تیم را برای حضور در رقابتهای بین المللی آماده کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، حسین توکلی با تائید این موضوع از انتخاب زمان های مجزا برای تمرین دو تیم نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: تمرکز اصلی ما فعلا روی تیم وزنه برداری نوجوانان است چراکه 20 روز دیگر باید در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کنند.

توکلی درباره معیار انتخاب وزنه برداران جوان برای حضور در اردوی تیم ملی نیز گفت: اصل مهم برای من اخلاق است. یعنی فقط وزنه بردارانی شانس حضور در اردو را خواهند داشت که به لحاظ اخلاقی چارچوب های مورد نظر را رعایت کنند. من با در نظر گرفتن این اصل، با توجه به توانایی های وزنه برداران ، عملکردشان در رقابتهای این فصل لیگ و قهرمانی کشور و همینطور رکوردهایی که در این چند هفته اخیر زیر نظر مربیانشان در شهرستان ها زده اند، 24 وزنه بردار جوان را در فهرست اولیه قرار داده ام که قرار است در دو گروه 12 نفری از آنها برای حضور در اردوهای تیم ملی دعوت شود.

توکی با بیان اینکه گروه نخست از صبح امروز (شنبه) کار خود را آغاز کرده است، افزود: این نفرات تا روز چهارشنبه در اردو خواهند بود و پس از آن، جای خود را به گروه 12 نفره  دوم می دهند. آن گروه نیز ار روز شنبه 26 بهمن تا روز چهارشنبه 30 بهمن در محل کمپ تیم های ملی تمرین می کنند. این دو مرحله اردو صرفا برای بررسی شرایط  نفرات دعوت شده خواهد بود وکارد فنی در نظر دارد به هر دو گروه برنامه تمرینی بدهد تا با تمریناتی که برای آنها در نظر گرفته خواهد شد خود را برای حضور در مرحله نهایی اردوها آماده کنند.

حسین توکلی با بیان آنکه رقابتهای قهرمانی جوانان جهان، روز اول تیر 93 آغاز خواهد شد، افزود: با توجه به این تاریخ، مرحله نهایی و اصلی اردوهای تیم وزنه برداری جوانان کشورمان از روز دهم فروردین آغاز خواهد شد و تا پس از 70 روز تمرین مستمر در رقابتهای قهرمانی جهان شرکت کنیم.

توکلی درباره وضعیت وزنه برداران حاضر در اردوی تیم نوجوانان کشورمان خاطرنشان کرد: از روند و کیفیت برگزاری اردوها طی دو ماه گذشته رضایت دارم، چراکه خوشبختانه رکوردهای بچه ها در این مدت به شکل قابل ملاحظه ای افزایش داشته است. البته پیش بینی درباره نتیجه نهایی به دست آمده باتوجه به رده سنی این وزنه برداران خیلی سخت است. اکثر این وزنه برداران تاکنون در هیچ تورنمنت بین المللی شرکت نکرده اند و هیچ شناختی هم نمی توان از نفرات سایر تیم ها به دست آورد. به همین خاطر ما باید بدون وقفه به تلاشمان ادامه دهیم تا انشاالله بهترین نتیجه در تایلند به دست بیاید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توکلی ، وزنه ، تمرینات ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
بابا تو که اومدی از باقری بهتر نتیجه بگیری پس این حرفا کدومه
آخرین اخبار