لوح کتابخانه دانشگاه آزاد به نام زنده یاد حسن حبیبی صبح امروز با حضور میرزاده رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، همزمان با ولادت امام حسن عسگری‌(ع) و جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد، هیات رئیسه، مدیران، کارکنان و اساتید این دانشگاه در  واحد علوم و تحقیقات لوح کتابخانه دانشگاه آزاد به نام زنده‌یاد حسن حبیبی رونمایی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه با بیان اینکه بعد از انقلاب توسعه علمی و فرهنگی ما چشمگیر بود، گفت: بیشترین توسعه علمی و جوامع دانشجویی و همچنین ارزش و احترامی که علم پیدا کرد بعد از انقلاب بود.

میرزاده دانشگاه آزاد را مولود انقلاب عنوان کرد و اظهارداشت: دانش کشور ما امروز و به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از رشته‌ها و عرصه‌های پزشکی، نانو مواد و ... ارتقا پیدا کرده است که این وضعیت قبل از انقلاب وجود نداشت و امروزه و به برکت انقلاب اسلامی بیشترین مشارکت را دانشمندان ما با دانشمندان دیگر کشورها برای تولید علم دارند.

وی از دانشجو و استاد به عنوان موتور حرکت جامعه یاد کرد و بیان داشت: سیاست جدید دانشگاه آزاد نیز حمایت از تشکل‌های دانشجویی طبق قوانین مصوب در شورای عالی انقلاب فرهنگی است. البته بودجه خوبی نیز برای حمایت از تشکل‌ها پیش‌بینی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد گفت:‌ جامعه‌ای که 10 میلیون تحصیلکرده دارد یک جامعه پرسشگر خواهد بود و اگر ما بخواهیم دانشجویان را با اصول اسلامی آشنا کنیم باید بتوانیم با شناخت آنان پرسش‌های آنان را نیز پاسخ گوییم.

رئیس دانشگاه آزاد پیرامون اسلامی‌کردن دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها با دستور و برخورد مکانیکی و فیزیکی، اسلامی نخواهد شد. دانشجویان باید بتوانند حرف‌های خودشان را بیان کنند و ما باید با یک روش نرم‌افزاری و توجه به خواسته دانشجویان آنان را با راه امام همسو کنیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار