قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی گفت: 1.5 میلیون دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی در گروه‌های تشکیلاتی 36 نفره در راهپیمایی 22 بهمن امسال با شور و نشاط شرکت می‌کنند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  داود روستایی قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی اظهار داشت: مأموریت اصلی سازمان دانش‌آموزی، تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است لذا حضور پیشتازان و فرزانگان در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی یک مانور تشکیلاتی ـ تربیتی به شمار می رود.

وی گفت: آرایش سیاسی اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن امسال در اردوگاه غرب زلزله سیاسی کوبنده‌ای ایجاد می‌کند؛ از این رو هم برای دفاع از انقلاب و هم برای ویران کردن کاخ استکبار منسجم‌تر از سال قبل، یوم الله 22 بهمن را گرامی می‌داریم.

روستایی ادامه داد: 1.5 میلیون دانش‌آموز عضو سازمان دانش‌آموزی در گروه‌های تشکیلاتی 36 نفره در راهپیمایی 22 بهمن امسال با شور و نشاط شرکت خواهند کرد.

عضو شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی کشور، عناوین فعالیت‌های اعضای سازمان دانش‌آموزی را در یوم‌الله 22 بهمن برشمرد و اضافه کرد: «برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها و مدارس منتخب»، «حضور منسجم و تشکیلاتی در راهپیمایی 22 بهمن»، «برپایی مسابقه عکس انقلاب»، «برپایی ایستگاه فرهنگی تحت عنوان "من هم آمدم" با همکاری سیمای جمهوری اسلامی ایران در خیابان آزادی تهران» و «برگزاری جشن تولد انقلاب اسلامی در مدارس کشور» از نمونه برنامه‌هاست.


انتهای پیام/

برچسب ها: عضو ، سازمان ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار